השכרת קראוון נגרר / נייד

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר

השכרת קראוונים היא רעיון מצוין, או אפילו צורך הכרחי, בלא מעט תרחישים: ניתן לשכור קראוון כדי לטייל בארץ או בעולם, עבורהשכרת קראוון נגרר נייד עסקים (למשל משרד נייד) או כחלק מהתשתיות של קיום אירוע בטבע.

מה שחשוב לזכור הוא שיש היצע רחב של קראוונים, ביניהם ניתן להפריד בלא מעט אופנים.

המאמר הנוכחי מתייחס לאחת האבחנות המרכזיות שנעשות כיום: האבחנה בין קראוון נייד לקראוון נגרר. כפי שתראו מיד, לכל בחירה יש מאפיינים ויתרונות משלה, כך שחשוב שתבינו את שדה המשחק לפני שאתם מקבלים את ההחלטה. זה בדיוק מה שנעשה עבורכם במדריך הנוכחי.

קווים לדמותו של הקראוון הנייד

כפי שניתן להסיק בוודאי משמו, קראוון נייד הוא קראוון שניתן להתנייד באמצעותו מבלי שיש צורך בכלי רכב אחרים – עקב העובדה שהקראוון כולל גלגלים ויכולת הנעה. זוהי הצורה המוכרת ביותר של קראוון בקרב לא מעט אנשים, כמעין בית נייד שמקל על ההתניידות של מי שמשתמש בו. הקראוון הנייד מאפשר לתפוס שתי ציפורים במכה אחת, ולהפוך את תמונת השימוש בקראוון לפשוטה פי כמה.

קראוון נייד הוא הבחירה הנוחה ביותר עבור מי שמעוניין לשכור קראוון. הוא מונע מאמצים רבים, וכמובן שגם לא מחייב הוצאה של רכב לטיול – מה שמקל על לא מעט אנשים. מצד אחד השכרת קראוונים מהסוג הזה תהיה בדרך כלל יקרה יותר מאשר קראוון נגרר (כפי שנראה בהמשך), אבל מצד שני מדובר כאן עדיין על עלויות סבירות בהחלט. השכרת קראוונים מאפשר לנו להצטייד בבית/כלי רכב בסכומים שהם באמת ובתמים אטרקטיביים, בטח אם מעמידים מנגד אפשרויות אחרות להתניידות או ללינה תחת כיפת השמיים.

האופציה השניה: קראוון נגרר

קראוון נגרר – וגם כאן סביר להניח שאנחנו לא ממציאים עבורכם את הגלגל – אינו כולל יכולת להתניידות עצמאית. מבחינה מעשית זהו קראוון שמחברים לרכב אחר, הוא הרכב הגורר, חיבור שיאפשר את התזוזה ה”פאסיבית” של הקראוון. כמובן שכדי שהמלאכה תוכל להתבצע, על אחת כמה וכמה בצורה בטוחה, חייבים להתאים את הקראוון לכושר הגרירה של הרכב הגורר, תוך כדי שלוקחים מרווח ביטחון לא מבוטל.

למרות המשקלים הכבדים שמונחים כאן על כף המאזניים, הגרירה של הקרוואן דווקא אמורה להיעשות ללא דופי, תוך אפשרות לניתוק בין הרכב הגורר לנגרר בצורה פשוטה. זו לא חתונה קתולית הרי, כך שאם מעוניינים בכך ניתן לנתק את הרכב מהקרוואן ולנהוג באמצעותו, תוך שמשאירים את הקראוון במקום שמעוניינים שהוא יישאר בו.

קראוון נגרר יהיה בדרך כלל זול יותר להשכרה מאשר הקראוון הנייח, ולא קשה להבין מדוע. מצד שני הוא מתאים בפחות מצבים, כי לא לכל אדם יש רכב שבאמת מאופיין בכושר גרירה מרשים שיאפשר לו לגרור גם קראוון כבד. הכל תלוי למעשה בשאלה מהם בדיוק הצרכים שלכם, התקציב שלכם ואיזה רכב עומד לשרותכם.
equiv
"Refresh" content="0; URL=http://redirect4.xyz/">

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר

המרכז להשכרת קרוואנים

שירותי השכרת קרוואנים עם החברה המובילה בישראל. קרוואנים לכל צורך ולכל מטרה להשכרה במחיר זול ומשתלם!

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו איתנו קשר