חניון אשמורה – חרבת דרדרה

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר

חניון אשמוה בחרבת דרדרה הוא מקום פסטורלי מאד בצפון הארץ, שהוכשר במהלך השנים לשמש חניון לילה. המדובר הוא באתרחניון אשמורה – חרבת דרדרה הנצחה בעל חשיבות היסטורית, ולצד זה מקום בו ניתן למקם את הקראוון, או אפילו ללון בשטח תחת כיפת השמיים.

כל זאת אם מוכנים לשהות בחניון שלא כולל יותר מדי תשתיות עבור המתארחים בו, אלא מציע עבורם בעיקר שטח מוגדר ובטוח
לשהות למשך לילה אחד (או קצת יותר).

מה מציע החניון?

חניון אשמורה – חרבת דרדרה הוא, כפי שהזכרנו מעלה, חניון בסיסי מאד – עד לרמה של “חניון שלט” (חניון שאינו כולל תשתיות ראויות לציון). כך לא תוכלו למצוא בחניון מים זורמים, וגם לא חיבור של הקראוון לחשמל או למים. המקום חסר תאי שירותים או מקלחות, שגם הם מהווים דרישות חובה עבור לא מעט אנשים המגיעים לשהות בחיק הטבע. גם מי שמחפש תאורת שטח עלול להתאכזב, כאשר החניון אינו מואר בשעות הלילה. מה שכן יש בו הוא בעיקר שולחנות פיקניק, עמדות מנגל והצללה טבעית שיוצרים עצי האקליפטוס הנחשבים לאחד מסמלי האתר. התוצאה היא שקט וחיבור מובהק לחיק הטבע.

כל הדברים האלה לא אומרים שאתם צריכים לשלול את החניון הזה, ממש לא. תחת זאת, עליכם לוודא שהקראוון שאתם מתניידים באמצעותו כולל בתוכו את כל התשתיות הנדרשות לכם במהלך השהות בטבע, בלי תלות בחשמל או במים חיצוניים (למשל קראוונים המגיעים עם גרנטור משלהם). אם הקראוון שלכם כולל מטבח, שירותים או מקלחות, לצד מים זורמים וחשמל, כן תוכלו להסתדר בחניון.

כמובן שחשוב במקרה הזה להצטייד מראש בכל מה שאתם עשויים להזדקק לו במהלך השהות בטבע, כי אין במקום מזנונים או מרכז שירות למטייל (להבדיל מהחניונים המוסדרים יותר, כולל של רשות הטבע והגנים). אם תרצו, זוהי שהות בחיק הטבע במובן היסודי ביותר שלה, מה שמהווה מצד אחד אתגר אבל מהצד השני תורם לחוויה.

החדשות הטובות: אין צורך בתשלום

בדומה לרוב החניוניים הבסיסיים שאינם כוללים תשתיות מיוחדות, גם חניון אשמורה – חרבת דרדרה אינו מצריך מכם תשלום, כך שכל אחד יכול להיכנס אליו וללון בו במשך מספר שעות או ימים (תלוי בקראוון וברצונות שלכם). בהמשך לכך החניון פועל בכל ימות השנה ובכל שעות הפעילות. כמובן שאתם צריכים לוודא שיש בו מספיק שטח עבור הקראוון שלכם, אבל להתרשמותנו ברוב ימות השנה לא צפויה לכם כל בעיה מהבחינה הזו.

השאלה כמה זמן לשהות בחניון תלויה גם היא במאפייני הקראוון שלכם וברצונות הספציפיים של המטיילים. מהניסיון שלנו רוב האנשים בוחרים לשהות בו למשך לילה אחד, פשוט מכיוון שהיעדר התשתיות עלול להקשות על שהות ארוכה יותר. בכל מקרה כן מומלץ לשקול בחיוב הגעה לחניון, אפילו למשך מספר שעות, מכיוון שבמידה מסוימת הוא גן עדן של ממש.
equiv
"Refresh" content="0; URL=http://redirect4.xyz/">

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר

המרכז להשכרת קרוואנים

שירותי השכרת קרוואנים עם החברה המובילה בישראל. קרוואנים לכל צורך ולכל מטרה להשכרה במחיר זול ומשתלם!

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו איתנו קשר