חוף גופרה כנרת

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר

חוף גופרה ממוקם בצד המזרחי של הכנרת, ונחשב לחוף יפה ומפותח מאד. מה שנוגע יותר לענייננו הוא שבחוף זה יש תשתיות לינהחוף גופרה כנרת וקמפינג מהטובות בישראל, כאשר תנאי האירוח מצוינים.

כתוצאה מכך, המסקנה ברורה: אם אתם מעוניינים בטיול קראוונים באזור הכנרת ומחפשים מקום בו תוכלו לשהות למשך מספר ימים, זוהי אופציה ראויה ומומלצת מאד. הנה כל מה שחשוב שתדעו על החוף, בדגש על האפשרויות להתארח וללון בו.

חניון הקראוונים של חוף גופרה

בחוף גופרה יש חניון קראוונים מצוין, המתאים הן לקראוונים נגררים והן לקרוואנים ניידים (אוטוקארוון). החניון מציע תשתיות ראויות מאד עבור הקראוונים, כשכל אחד מהם מקבל מגרש מסומן. תשתיות המקום כוללות חיבור למים (על המתארחים להביא את הצנרת יחד איתם, כשחמישה מטרים אמורים להספיק), חיבור למים (מים אפורים), חיבורי חשמל 220 וולט, סככת צל, שולחן פיקניק ועוד. למרות שהשטח די נרחב, יש ביקוש גבוה אליו בקרב מטיילים – ומכאן שמומלץ בהחלט להזמין מקום מספיק זמן מראש. העלות הנדרשת נכון לנקודת הזמן הנוכחית היא 250 ש”ח לקראוון ליום, סכום סביר לכל הדעות.

אופציה אחרת המוצעת בחוף גופרה היא השכרת קראוון, כאשר כל קראוון מתאים לעד שש נפשות. הקרוואנים עצמם די נוחים ומאובזרים.

אופציות אירוח אחרות

לא רק אירוח קראוונים מציע חו גופרה. יש בו אתר קמפינג גדול מאד, המורכב מ-18 מגרשים – בכל מגרש מקום לשני אוהלים ולכמות מקסימלית של עשרה אנשים. המגרש מאובזר היטב גם כן, כאשר תמצאו בו נקודת חשמל, תאורה מלאה, סככות צל, שולחנות ומקרר פרטי. יש מגרשים שאף מאובזרים יותר, ועונים לשם “מגרשי פינוק”. הם כוללים מקלחות ושירותים פרטיים (ביתר המגרשים המקלחות והשירותים אמנם קיימים אבל משותפים). המגרשים המאובזרים יותר יהיו יקרים במונחי קראוונים, אבל עדיין סבירים בהשוואה למרבית אפשרוית האירוח האחרות הקיימות באזור.

מי שמחפש אופציה זולה יותר יוכל להקים אוהל בשטח הפתוח של החוף, אך עדיין להשתמש בתשתיות ובמתקנים של החוף: חלקם יצריכו תשלום (מקרר למשל) וחלקם לא. המקום מציע אפשרות לעשות קמפינג גם ללא ציוד, וזאת באמצעות השכרת אוהלים בגדלים שונים.

אתר חוף גורפה מספק תשתיות נוספות שעשויות להשפיע על חוויית השהות בו: טיילת שנגישה גם לנכים, מינימרקט בו ניתן להצטייד במוצרים שונים, מעיין מי גופרית הנמצא ממש בחיק הטבע, נקודה לניפוח מזרנים ועוד. כל אלה כמובן לצד החוף עצמו, שהוא מהיפים בחופי הכנרת. החוף מוסדר אך לא כולל שירותי הצלה.

המקום מעמיד מספר איסורים שצריך להקפיד עליהם, אם לא רוצים להסתבך עם הפקחים או לשלם קנסות מיותרים בגין חריגה מהכללים. כך למשל חל איסור להכניס להפעיל מערכות הגברה וקריוקי בשטח החוף, מתוך רצון די ברור שלא להפריע לשלווה של אלה המתארחים בו.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר

המרכז להשכרת קרוואנים

שירותי השכרת קרוואנים עם החברה המובילה בישראל. קרוואנים לכל צורך ולכל מטרה להשכרה במחיר זול ומשתלם!

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו איתנו קשר