ביטקוין – האם משתלם להשקיע בו

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר

בשנים האחרונות, אנחנו יכולים לשמוע יותר ויותר על התחום של מטבעות דיגיטליים, מטבעות מבוזרים. תחום זה השתלב באופן משמעותי בכלכלה העולמית והישראלית בפרט, והפך להיות נושא חם ובולט בתקשורת בכלל ובפרט בתקשורת הכלכלית.

דוגמא טובה לכך הוא מטבע ביטקוין, אשר הפך להיות מאוד מקובל ונפוץ בקרב סוחרי מטבעות, אנשי עסקים וכן בקרב גולשים באינטרנט המשתמשים בו לצרכים שונים. כל אחד המעוניין בכך, יכול היום לקנות ביטקוין, לחסוך או לסחור בו.

ביטקוין הוא מטבע דיגיטלי שקיים כבר למעלה מעשור. הרעיון שעומד מאחוריו הוא מאוד פשוט. זה מטבע שאין ממשלה או בנק מרכזי ששולטים עליו, הערך שלו נקבע על ידי מסחר בין סוחרים ולא על ידי גורמים חיצוניים, וההבדל המהותי בינו לבין מטבעות אחרים, שאין לו קיום פיזי. כלומר, הוא קיים רק ברשת בארנקים דיגיטליים אליהם אפשר להעביר אותו ולשמור עליו.

מסחר במטבע ביטקוין נעשה, כאמור, בין סוחרים שונים, דרך זירות שונות ומגוונות, ואפשר גם להשתמש בו לצרכים נוספים, כמו למשל רכישת מוצרים בעולם הדיגיטלי, וישנם בתי עסק שאפילו מוכנים לשלם משכורות לעובדים שלהם בביטקוין, אם הם מעוניינים בכך.

לאחרונה גם חברות אשראי החלו להיכנס לתחום, בעזרת כרטיסי אשראי המאפשרים בעזרת עסקאות בכסף לחסוך ביטקוין. כך הן מושכות משתמשים להזמין כרטיס אשראי מטעמן ולחסוך בעזרתו את המטבע בארנק דיגיטלי.

למה משתלם להשקיע בו?

ישנם לא מעט אנשים סקפטיים, אשר בטוחים שמדובר בטרנד חולף שייעלם יום אחד מהעולם. אך בינתיים, המציאות מוכיחה אחרת. כבר למעלה מעשור שמטבע ביטקוין קיים בשוק, הוא מצליח מאוד, צובר הרבה מאוד משתמשים, ישנם לא מעט בתי מסחר ואנשי עסקים אשר בוחרים להשקיע בו, ועל פי הערכות, בעתיד הוא יהפוך להיות מטבע מאוד שימושי ונפוץ ויהווה תחליף למטבעות רגילים.

הרעיון של ביטקוין מתאים לרוח התקופה, במובן הזה שאין גבולות, וכל אחד ואחת יכולים להשתמש במטבע בצורה שווה. הוא מהווה היום כלי למסחר באינטרנט אך בעתיד הוא יהווה כלי למסחר באופן כללי. מאחר והוא דיגיטלי, אז הוא גם חסכוני יותר, ידידותי לסביבה, ומאפשר זמינות מיידית.

איך חוסכים ביטקוין?

חיסכון בביטקון  נעשה בצורה מאוד פשוטה. אנחנו פותחים ארנק דיגיטלי מוצפן, קרי ארנק שרק אנחנו יכולים להיכנס אליו ובשביל לפרוץ אותו צריך להיות מומחים במערכות אבטחה. רוכשים את המטבע, שומרים אותו בארנק, ועם הזמן אנחנו יכולים לקנות עוד ועוד מטבעות. אפשר כמובן גם לסחור בו, אם רוצים, ולקנות בעזרתו מטבעות אחרים.

בין אם אתם סוחרי מטבעות ובין אם לאו, משתלם להחזיק ביטקוין היום, מתוך הנחה שבעתיד כאשר המטבע יהפוך להיות יותר נפוץ, אזי שהשימוש בו יגדל ואז הערך שלו יעלה. בשלב הזה, אנחנו נוכל ליהנות מהחסכונות שצברנו.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר

המרכז להשכרת קרוואנים

שירותי השכרת קרוואנים עם החברה המובילה בישראל. קרוואנים לכל צורך ולכל מטרה להשכרה במחיר זול ומשתלם!

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו איתנו קשר