חניון בוסתן הפקאן

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר

חניון בוסתן הפקאן ממוקם בקריית ביאליק ונחשב לאופציה מצוינת עבור מי שרוצה לטייל עם קראוון באזור הקריות, חיפה והכרמל.חניון בוסתן הפקאן

זהו חניון מסודר, שקט ומאובזר היטב, שמתאים לכם לשהות בת מספר ימים, ושיכול לשמש נקודת מוצא לחקירת האזור כולו. במאמר הבא נציג עבורכם את הדברים המרכזיים שחשוב לדעת על החניון ועל ההתאמה שלו עבור המגיעים עם רכב לאזור.

מה מציע חניון בוסתן הפקאן?

חניון בוסתן הפקאן מיועד, כאמור, לקארוונים ולכלי רכב אחרים המגיעים לאזור ומחפשים מקום להתארח וללון בו למשך מספר ימים. הוא פתוח לכל אורך השנה, כולל בחודשי החורף, וכניסה אליו עם הרכב מצריכה תשלום (עם זאת התשלום הוא בהחלט הוגן, ונמוך הרבה יותר מאשר אפשרויות לינה מקבילות אחרות בכרמל). שימו לב שהמקום לא מציע תשתיות שינה מובנות, למשל אוהלים קבועים או חדרי אירוח, כך שההתבססות היא על פתרונות הלינה שאתם מגיעים איתם לחניון. ודאו לכן שהקראוון מתאים בגודלו לכל הרכב המטיילים, ושאתם יכולים לשהות בו בנוחות מקסימלית. בייחוד אם אתם מטיילים עם הילדים.

החניון מציע מספיק שטח לכל רכב המגיע אליו, כאשר כל קראוון מקבל גינה פרטית שיכולה לספק לו פרטיות, מקום לשבת בו בניחותא וכן הלאה. זאת לצד חיבור לתשתיות הנדרשות עבור הקראוון: חיבור מים וחשמל עבור כל קראוון, שהם בסיסיים. תשתיות כלליות אחרות שמציע החניון הם ברזיית מים, עמדות מנגל ועוד. שימו לב יחד עם זאת שהמקום אינו מספק מקלחות או תאי שירותים, מה שעלול להיות בעיה אצל אנשים שהקראוון שלהם לא כולל את התשתיות הבסיסיות האלה. לפני שאתם מגיעים אליו לכן אתם צריכים לוודא שהקראוון שלכם כולל בתוכו, מעבר לחדרי שינה, שירותים ומקלחות שיעבדו עם החיבור שיש במקום למים.

בתיאום מראש ובתשלום נוסף לאנשי האתר, ניתן להזמין ארוחת בוקר או ארוחות ערב על טהרת הבשר. אין במקום מרכז שירות למטייל וגם לא אפשרות לשכור ציוד, להבדיל מחלק מהחניונים אחרים, כך שחשוב שהמטיילים יגיעו כשהם מצוידים מראש בפריטים החיוניים עבורם. גם אם נתקעים ניתן להסתדר ולמצוא מספיק חנויות מסביב, במרחק נסיעה קצר, אבל זה עלול לגזול מכם זמן – שהוא כידוע מצרך יקר בטיולים מהסוג הזה.

המיקום כן קובע

יתרון אחר של חניון בוסתן הפקאן, כפי שרמזנו מעלה, הוא הקרבה שלו לאתרי תיירות ולאטרקציות כאחד. בסמוך לחניון תמצאו בריכה, מרכז שמאפשר לחשוף את המבקרים בו לסודות הייצור של שמן הזית, רכיבה על סוסים בנופי הכרמל ועוד.

מהחניון ניתן להגיע בנסיעה לא ארוכה מדי לשורה ארוכה של מסלולי טיול אטרקטיביים, מהמיטב שיש לאזור הכרמל להציע עבור המגיעים אליו. מומלץ מאד לשלב מספר מסלולי טיולים לפחות ביום, במהלך השהות בחניון, ובכך להכיר את אחד האזורים היותר יפים והמגוונים שיש למדינת ישראל להציע עבורכם.
equiv
"Refresh" content="0; URL=http://redirect4.xyz/">

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר

המרכז להשכרת קרוואנים

שירותי השכרת קרוואנים עם החברה המובילה בישראל. קרוואנים לכל צורך ולכל מטרה להשכרה במחיר זול ומשתלם!

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו איתנו קשר