כל מה שרציתם לדעת על טיול קרוואנים באירופה

קרוואן

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר

קרוואן

טיול קרוואנים הוא חוויה ייחודית המאפשרת לכם לגלות פנינות נסתרות ברחבי העולם, תוך כדי שאתם נהנים מגמישות ועצמאות. כמה מהיעדים הפופלאריים ביותר לטיול מסוג זה הם אמריקה הצפונית ויבשת אירופה. מה צריך לקחת לטיול קרוואנים באירופה ומהם היתרונות של טיול זה? הכתבה הבאה תבהיר הכל.

טיול קרוואנים הוא חוויה בלתי נשכחת המאפשרת למטיילים לחוות אזורים רבים באופן עצמאי וגמיש. כל יום הוא הרפתקה חדשה ומרגשת, מתחילים את היום במקום אחד ומסיימים אותו במקום אחר לגמרי, בלתי צפוי. הנופים מתחלפים והאווירה משתנה. כמה מהיעדים הפופולאריים ביותר לטיול קרוואנים הם כמובן אירופה ואמריקה הצפונית. טיול קרוואנים באירופה יעבור במדינות סקנדינביה, צרפת, גרמניה, מדינות הבלקן, האי הבריטי ועוד יעדים אירופאיים קסומים. יעדים אלו מציעים נופים עוצרי נשימה שאיתם ניתן לשטוף את העיניים, היסטוריה מרתקת ותרבויות מעניינות שפוגשים בדרך. הנה כל מה שצריך לדעת על טיול קרוואנים באירופה.

 

מהו קרוואן?

קרוואן הוא רכב גבוה ורחב בעל מנוע משלו, שאפשר להכניס בו כל מה שעולה על הדעת ויכול לשרת אתכם במהלך הטיול: רהיטים, מיטות, מטבח, שירותים ואפילו מקלחת. קרוואנים מגיעים במגוון גדלים וצורות. יש קרוואנים רחבי ידיים שיכולים להכיל כמות גדולה של ציוד ואנשים ויש קרוואנים צנועים יותר.

סוג הקרוואן אותו תצטרכו לטיול שלכם תלוי כמובן באזור שבו מטיילים, משך הטיול וכמות המטיילים. טיולי קרוואנים הם חוויה ייחודית המאפשרת לחוות את העולם בדרך שונה ומיוחדת. קרוואנים מציעים חופש ועצמאות ומאפשרים למטיילים להגיע לאתרים מעניינים ומפתיעים שלא היו מגלים באף דרך אחרת.

 

4 יתרונות טיול קרוואנים

  1. עצמאות בשטח – טיולי קרוואנים מעניקים לכם את החופש לקבוע את מסלול הטיול שלכם בעצמכם, גם מהרגע להרגע. אתם יכולים לנסוע לאן שרק תרצו, בכל זמן שתרצו ולשהות כמה זמן שתרצו בכל מקום. זהו יתרון גדול עבור אנשים אוהבים טיולים ספונטניים ולא מעוניינים להתחייב למסלול תיירותי מוגדר מראש.
  2. נוחות – בקרוואן יש לכם גישה מתמדת לכל הציוד שזקוקים לו באותו רגע. אין צורך לפרוק מזוודות ולארוז אותן באופן תכוף כי הכל נמצא במקום אחד.
  3. חיסכון בעלויות החופשה – טיולי קרוואנים הם דרך יצירתית לחסוך בעלויות הטיול, לרבות לינה, תחבורה ומזון, במיוחד אם אתם מטיילים עם קבוצה גדולה. אתם יכולים לבשל את הארוחות שלכם במטבח הקרוואן, לישון בקרוואן במקום להשכיר מלון או אכסנייה ולנוע בעזרתו לכל מקום שרק תרצו.
  4. זמן איכות – הקרוואן הוא גם מקום הלינה שלכם בטיול, המקום בו אתם וחבריכם לטיול מתעוררים יחד בתחילת כל יום והולכים לישון יחד בסופו. כך שלמעשה, אתם מבלים במחציתם זמן רב וזו הזדמנות טובה לבונדינג עם קבוצת החברים, המשפחה המורחבת או הילדים.

 

איך מתארגנים לטיול קרוואנים?

טיול קרוואנים מחייב תכנון מוקפד ומדויק. ראשית עליכם לוודא שאתם מזמינים את הקרוואן שלכם מראש, במיוחד אם אתם מתכננים לטייל בשיא עונת התיירות. עם כמה שקרוואן מאפשר חופש וספונטניות כדאי לכם לתכנן מסלול מסוים שיעבור באתרים שמעניינים אתכם, מקסימום תגיעו לרגע ותאלתרו על המקום, אך מומלץ שתהיה לכם תוכנית מוגדרת. מומלץ לבנות מסלול שעובר בכמה תחנות דלק לאורך המסע שלכם, כדי שתוכלו למלא את מיכל הגז של הקרוואן בזמן.

ברגע שיוצאים לטיול קרוואנים ספציפית באירופה חשוב לתכנן היטב את האזורים או המדינות בהן עובר הטיול כי בכל אזור ביבשת שורר אקלים שונה. יש 3 סוגי אקלים באירופה: ממוזג (המאפיין מדינות כמו ספרד או שוויץ), קריר (המצוי בארצות סקנדינביה, לטביה, אירלנד) וים תיכוני (השורר במדינות כמו איטליה, יוון, מונטנגרו).

חשוב ללמוד את כללי הבטיחות בקרוואן כדי לאפשר נהיגה בטוחה ורגועה לאורך ימות החופשה. מה גם שטיול קרוואן הוא לא טיול רגיל, קחו אתכם כל מה שיכול לעזור לכם לחיות כפי שאתם רגילים, זה כולל כמובן ציוד אישי חיוני כמו בגדים מתאימים, נעליים נוחות לטיולים, ערכת עזרה ראשונה. כדאי לקחת אתכם גם קצת ציוד מחנאות, כלי מטבח, מוצרי ניקיון, כיסאות, שולחן כדי ליצור אווירה נעימה וטובה בקרוואן ולגרום לו להרגיש כמו בית לימים הקרובים.

 

הולכים על בטוח ולא מתפשרים על ביטוח

אלמנט נוסף שאי אפשר לצאת בלעדיו לטיולים מעבר לים, ביטוח נסיעות לחו"ל. עליכם לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל מותאם אישית עם הרחבה לקרוואן שכור. הפוליסה שלכם צריכה להיות בתוקף לכל אורך ימי החופשה ולשקף את אופי הטיול שלכם עם כיסויים רלוונטיים. מעוניינים לקחת את הלפטופ לטיול כדי לראות קצת נטפליקס בערב? כדאי לרכוש כיסוי למחשב נייד.

אם תכננתם למשל פעילות אקסטרים כלשהי באחד האתרים בהם עוברים עם הקרוואן, דאגו לרכוש כיסוי ספורט אתגרי. עושים טיול קרוואנים באירופה בחורף ורוצים להתנסות במעט ספורט עונתי? רכשו הרחבה לספורט חורף. באתר בסטי תמצאו הצעות ביטוח נסיעות לחו"ל מעולות תוך פחות מ-2 דקות. תבררו אותן בהתאם לכיסויים הרצויים, תשוו בין פוליסות נבחרות בקליק ותערכו את הפוליסה שאהבתם עד שתתאים לכם במדויק.

 

טיול בלתי נשכח

טיול קרוואנים היא חוויה מאוד מיוחדת שמאפשרת לכם נקודת מבט מעניינת על העולם, להגיע למקומות שלא הייתם מגלים באף דרך אחרת ולרקום קשרים וזיכרונות מרגשים. טיול קרוואנים באירופה יחשוף אתכם לכל פלאי הטבע, האנשים המיוחדים והאווירה הקסומה שיש ליבשת המדהימה הזו להציע.

טיול קרוואנים, לכל יעד שהוא, דורש תכנון מוקפד. בסופו של דבר, מדובר בבית נייד שאתם מבלים בו שעות רבות עם היקרים לכם, לכן הוא צריך להכיל את כל מה שאתם צריכים מ-א' ועד ת'. לא מתפשרים בבחירת הציוד לטיול וגם לא בבחירת ביטוח נסיעות לחו"ל.

עם בסטי לא תצטרכו לדאוג אם בדקתם מספיק אופציות, כי תוכלו לסרוק את מרבית חברות הביטוח בשוק בקליק. לבדוק איזו הצעת ביטוח הכי נכונה לכם. חשוב מאוד לקרוא את האותיות הקטנות ולוודא שהביטוח שאתם רוכשים אכן מכסה קרוואן שכור, כך תוכלו להבטיח שיש לכם רשת ביטחון ששומרת עליכם מכל צרה שלא תבוא. באופן הזה, תצאו לטיול קרוואנים מהנה ובטוח.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר

המרכז להשכרת קרוואנים

שירותי השכרת קרוואנים עם החברה המובילה בישראל. קרוואנים לכל צורך ולכל מטרה להשכרה במחיר זול ומשתלם!

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו איתנו קשר