קראוונים לכל מטרה

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר

נראה שלא צריך להציג בפניכם את המהות הכללית של הקראוון – מעין בית נייד. מה שכן חשוב להדגיש הוא שהקראוונים הפכוקראוונים לכל מטרה לנפוצים מאד בשנים האחרונות בעולם, בתחומים שונים.

כיום יש חברות רבות – כולל בישראל – שמציעות השכרה או אפילו מכירה של קרוואנים, תמורת סכומים סבירים בהחלט. אבל מהם בדיוק המצבים שהופכים את הבחירה בקראוון למתבקשת?

טיולים

חלק ניכר מהקראוונים הנוסעים כיום בכבישי העולם מיועדים למטרה אחת בלבד: לטייל באזור הספציפי בצורה מהנה וגם זולה יחסית. הקראוונים מאפשרים שהות בשטח, תחת כיפת השמיים, ולרוב גם לצד נופשים אחרים: זאת מכיוון שהעצירה של הקראוונים (בעיקר לשעות הלילה) היא באתרי ובחניוני קראוונים מוסדרים. בישראל יש עשרות רבות של אתרים כאלה, מצפון ועד דרום, כאשר המגמה גם מהבחינה הזו היא מגמת עלייה.

עצם השימוש בקראוון מהווה חוויה בפני עצמו, והוא יכול גם לספק אירוח בתנאים האידיאליים: יש קראוונים גדולים, שמציעים מגוון חדרים, מכשירי חשמל ואפילו אפשרויות שונות לפינוק. מבחינה כלכלית השהות בקראוונים היא זולה יותר מכל פתרון אחר שעשויים לשקול, בעיקר לינה בבית מלון או בצימר.

קראוונים בשימוש העסק

חלק ניכר מהאנשים שמשתמשים בסופו של יום בקראוונים הם אנשי העסק, שיכולים להשתמש בקראוונים לצרכים המגוונים שלהם. כך, הם יכולים להציב את הקראוון או להעביר אותו בין מקומות שונים, כשרשימת התפקידים האפשריים שלו כוללת מקום עבודה, משרד מכירות, מחסן, גלריה וכן הלאה. יש בתי עסק שמתנהלים רק באמצעות קראוונים, לדוגמא בעת אירוע מכירה של אוכל בחיק הטבע.

אירועים

עוד מקום בו תמצאו מספר הולך וגובר של קראוונים הוא זירת האירועים הפרטיים, שהיא כידוע פורה מאד. כאן, יכולים הקראוונים לשחק תפקיד באירועים פרטיים ועסקיים גם יחד, כשבדרך כלל יהיו אלה אירועים המתקיימים תחת כיפת השמיים.

רשימת השימושים שניתן למצוא לקראוון גדולה גם במקרה הזה, כשבין היתר מדובר על קראוון בו מארחים בעל מקצוע או נותן שירות שמגיע לאירוע, מקום למנוחה או להתארגנות של האנשים שבמרכז האירוע (למשל חתן וכלה) או אפילו קראוונים אשר כוללים תאי שירותים לשימוש אוכלוסיית האורחים. בכל אחד מהמקרים האלה יש צורך בסוג שונה של קראוון מבחינת הגודל, האבזור וכן הלאה.

מגורים

על רקע משבר הדיור החריף בישראל, והקושי לרכוש דירה, יש ציפייה שישראלים רבים יבחרו בדרכים “אלטרנטיבות” להגשים עבורם את חלום המגורים. למרות שמגורים בקראוון אינו דבר נפוץ יתר על המידה, הוא עדיין אפשרי: כל עוד יש כמובן מקום בו ניתן למקם את הקראוון מבלי שהוא יפריע לאנשים אחרים.

יש אנשים הבוחרים להתגורר בקראוון לפרקי זמן נקודתיים וקצרים יותר, למשל כאשר הם זקוקים למקום מגורים זמני עד שהבית החדש וה”רגיל” שהם רכשו יהיה זמין עבורם. במקרה הזה, כמו ברוב המקרים שהוזכרו עד כה, הם יבחרו בהשכרה של קראוון ולא ברכישה שלו.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר

המרכז להשכרת קרוואנים

שירותי השכרת קרוואנים עם החברה המובילה בישראל. קרוואנים לכל צורך ולכל מטרה להשכרה במחיר זול ומשתלם!

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו איתנו קשר